Kızlar kaşın burası neden böyle olur? Çok kötü değil mi?

Ya malesef benim kaşımında burası böyle (bu kadar da kötü değil be aldım yani) daha doğrusu kaşım böyle uzun biçimde ne yapmam lazım?
benim anlamadığım bu kız neden düzeltmemiş burasını? Oldukça kötü ya :/
Kızlar kaşın burası neden böyle olur? Çok kötü değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya birde kaşın ortasını almaktan vallahi bıktım billahi bıktım lazer hariç doğal yöntemle azaltma taktikleriniz var mı?
Mesela bazıları limon suyu felan sürün diyorlar?
Psikolojim bozuldu. 1 tana bile kıl görmek istemiyorum :( temizlik ve düzen hastasıyım
Kızlar kaşın burası neden böyle olur? Çok kötü değil mi?
Cevapla