Arkadaşlar saçımı yıpratmadan nasıl açabailirim? Garnier 111 ekstra açıcı hakkında fikri olan?

1 sene öncesinde saćlarım oryallere maruz kalmıştı kızıldı sonra siyah yaptım zaten simdi saćlarım kendine geldi. Küllü kumral yapmak istiyorum garnierin 111 ekstra açısı var kullanan var mı acaba ya da başka birşey öneren?
Arkadaşlar saçımı yıpratmadan nasıl açabailirim? Garnier 111 ekstra açıcı hakkında fikri olan?
Cevapla