Kol kıllarım çok uzadi ya kötu mu duruyor , mont giydigim icin gozukmuyor , jilet işe yarar mi?

Kol kıllarım çok uzadi ya kötu mu duruyor , mont giydigim icin gozukmuyor , jilet işe yarar mi ?

18 yasindayim hiç almadim , sadece kolumda var , diger yerlerde az cikiyo
Kol kıllarım çok uzadi ya kötu mu duruyor , mont giydigim icin gozukmuyor , jilet işe yarar mi?
Cevapla