Kaşlarımı aldırdım ilk defa çok pişman oldum sürekli aynaya baktıkça ağlıyorum ya napıcam?

Çok güzel doğal kaşlarım vardı bir kere aldım birdaha eski baline gelmez diyenler var gelir mi gelmez mi napıcam ben ya okullar açılıyo birde çok üzülüyorum evden çıkasım gelmiyo
Kaşlarımı aldırdım ilk defa çok pişman oldum sürekli aynaya baktıkça ağlıyorum ya napıcam?
Cevapla