Cildimin pH dengesi yakıcı asidli bir tonik yüzünden bozuldu?

Denize girmeden önce yüzüme sabah asidik etkili bir tonik sürdüm ve ardından krem sürdüm ama denize girdikten sonra bunların etkisi yüzünden deniz tuzu asidik krem karışımı reaksiyon yüzünden cildim denizden sonra kızardı ve tahriş oldu...
Sanırım cildimin Ph dengesi bozuldu ve bir kaç gün şiş kaldı geçti. Doktora gitmedim.
Bir hafta sonra yüzüme bir krem sürdüm ve cildim o kremi en alt tabakasina kadar nüfus edip bir kaç saat sonra ter olarak attı ve yüzümde bebekler gibi isilik çıkmaya başladı. .
Şimdi Cildim yumusakligini kaybetmiş ve kabuk gibi yapısı olmuş soysam soyamiyorum nasıl bu ölü deriyi atabilirim?
Malum şimdi doktorlar da tatilde 3 gündür kötü haldeyim hangi kremler iyi gelir acaba eczaneden almayi düşünüyorum. Bir kaç krem aldım ama acaba bilmediğim en hızlı şekilde iyileştirecek krem Var mı?
Cildimin pH dengesi yakıcı asidli bir tonik yüzünden bozuldu?
Cevapla