Arkadaşlar merhaba, önemli bir sorum var. Alexandrite ile lazer epilasyona başladım 1 hafta önce. Normalde tüylerin ilk seanstan sonraki uzadıktan sonra dökülmesi gerekiyordu. Kol altım biraz dökülüyor fakat bacaklarım baya çıkmış olmasına rağmen hiç kopmuyor, dökülmüyor. Yarın tatile gideceğim ve kopması gerek yani acilen. Aynı sıkıntıyı yaşayanlar oldu mu? Jilet yapsam, tekrar çıkar mı yoksa dökülmüş gibi olup lazer sayesinde rahat eder miyim 2-3 hafta. Ne yapmalı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlaaar siz ne yaptınız böyle bir durumda?
Lazer epilasyonda tüylerim dökülmedi, ne yapmam lazım?
En İyi Cevaplar