Arkadaşlar Miabella güzellik salonuna gidiyorum epilasyona. Bakırköy de. Oraya giden var mı epilasyona yeni başladım?

BİRAZ TEDİRGİNİM PARAM BOŞUNA GİDER DİYE KORKUYORUM şu an 2 KERE YÜZDEN GİRDİM AMA BACAKLARIMDAN HENÜZ ALMADILAR. TÜYLER DÖKÜLÜYOR AMA ÇABUK ÇIKIYOLAR MİABELLAYA GİDEN VARSA BANA ULAŞABİLİRMİ?
Arkadaşlar Miabella güzellik salonuna gidiyorum epilasyona. Bakırköy de. Oraya giden var mı epilasyona yeni başladım?
Cevapla