Bende kumralim beyaz tenliyim. Ama daha da beyaz tenlileri var. En sagdaki kullanirim genelde. Ortadaki pembemsi olanina hiic alisamadim. Sagdaki diyorum yani. Hadi baya beyzasan, soldaki. Ama ortadaki no go! 😄
Ortadaki pembe hic olmuyor ki zaten az guneste kalsam yanaklarim pembis oluyor yani ortadakini eledim. Asiri beyazda degilim. yani sagdakini bende dusunuyorum ama sormak istedim 😂
Bu soru bence cilt alt tonu ve kişinin sarışın esmer kumral olmasına göre değişir. Mesela beyaz tenliyse veya sarışınsa ortadaki büyük ihtimalle onun için en iyisi kumrallar soldakini kullanabilir esmerler ise sağ.