Uzun zamandır kullandığım bir parfüm var. O da başka bir tanesini bulmaya üşenmemden. Çiçeksi kokuları seviyorum özellikle. Baharatlı ve şekerliler midemi bulandırıyor başımı döndürüyor. Özellikle hanımeli ve yasemini seviyorum.
Yasemin severim dedim ama parfümümde yok. Hanımeli de yok. Aslında tam olarak bakmamışım bile ne var ne yok parfümde. Sorudan sonra bir bakayım dedim. Yaklaşık bir 4 5 yıldır da kullanırım. Utandım. Today kullanıyorum. Düz bildiğimiz Avon parfümü. O da dediğim gibi kendime uygun kokuyu bulamamamdan kaynaklı. Bir ara değiştireyim diye düşündüm ama sonra bakındım edindim yok uğraşmadım sonrasında da. Neyse uzattım yine. Kısacası Today kullanıyorum. İçinde frezya ve kaktüs varmış. Bir de kelebek çiçeği. Alt notalarında (?) da gül ve misk varmış. Böyleymiş.
Sanırım lancome la nuit tresor ❤️ ama ben pek bir parfüme sadık kalabilen biri değilim zira evde 15 tanem var bittikçe değişik kokular alıyorum güzel kokmayı seviyorum..🙂
Aynen ya bebeklerim onlar benim😍 çarşıda parfüm mağazasına sürekli gider yeni kokular denerim genelde hoşuma gideni almadan çıkmam bazen kardeşime ya da yanımda o an kim varsa ne olur beni tut diyorum mağazaya girmemek için😅
Hermes Terre D'Hermes her zaman birileri soruyor bugün marketci sordu abi ne bu kounun adı diye tras olduğum bugün yine kuaför aradı abi senin parfümün adı neydi diye almaya gitmiş...:)
genellikle mavi olanlar deniz ürünüdür keskin ve uyarıcı aynı tutun gibi ama yazın ağır kaçmasın diye gene keskin bir koku olan deniz ürünlerini tercih ediyorum genellikle cami önünde satan amcalarda bulunmaz hac umre malzemesi satan yerlerde daha çok çeşit var 300 kadar. ..
Bende de makamı ibrahim ve paçuli yağı var. Paçuli kimse beğenmiyor. Makamı ibrahim ise çok tatlı ve şekerli bir koku. Ama ağır yinede. Böyle daha sert bir esans var mı bildiğin erkeksi kokan. Odunsu, baharatlı.
söylediklerini bilmiyorum sanırım onlar sarı veya yeşil olan yağlar ben sadece mavi ve şeffaf olanları alıyorum hem ağır hem keskin kırmızı mor olanlarda orman ürünü içlerinde isimleri var tabi ama orman hep hafif olur
fatih balat ta hacı Hüsrev gibi aşırı muhafazakar mahallelerde oturmak isterim istesem otururum ama ben bekarım evlenene kadar adalardan ev alırım adlarla ev alıp orda oturacam
yani bıktım muhterem şehir hayatımdan hayallerimi gerçekleştireyim biraz her gün kavga hergün aksiyon yetti 14 yaşından beri meydan meydan geziyorum artık sağımda solumda heykel gibi karılar elinde telefonla yolda yürüyen sevgililer görmek istemiyorum şehir hayatından ya kopmak ya da aşırı muhafazakar bir mahallede yaşamak istiyorum tabi evli olmak şart yoksa ben daha çok jilet gibi pantalon yaz kış ceket kombini yaparım...
ben şimdi etrafımdaki mankenlere bir şey yapmadıysam evli olduğum zaman farketmem bile sabit fikirli birisiyim... kadın kadındır mantığı guderim o yüzden yapmam diyorum
@YusufK2 ben kapıma kadar gelmiş manken gibi kıza şiddet uygulayıp gönderdiysem bu abazalıkla evimde rus hizmetçi 3 ay çalıştıysa ve ben bacım dediysem daha birşey olmaz
En İyi Cevaplar