Ben arada kullanıyorum ama şöyle bir handikapı var: sabah olduğu zaman sanki 2-3 saat uyumuşum gibi geliyor ve uyanmakta zorluk çekiyorum. Bunu yaşayan var mı?



cilt bakımı yaptığım zamanlar nemlendiricimi sürüp öğlen 1 saat uyurum genelde. o zamanlar kullanırım, ışıktan dolayı.
ama gecd kullanmaya gerek duymadim hiç.
Ben kullandım. Kirpiklerimi düz yaptı resmen. Rimel sürüyorum bana mısın demiyor. Ben de bıraktım kullanmıyorum
Kirpik kıvırıcı kullan :)))
Yok doğru kullanmak lazım rimel sürüp kullanıyor bazıları veya çekiştiriyor o zaman kopar elbette maaşı davranmak lazım :))
Nazik davranmak lazım yazmıştım olmamış :)) rica ederim
ben sürekli kullanıyorum öyle bir sorunum hiç olmadı, zaten günde en fazla 4 saat uyuyorum :D
4 saat az değil mi 🤔
az ama elimde değil uyku problemi yaşayan birisiyim. ne zaman vücut uykusuzluktan yorgun düşerse o zaman uyuyabiliyorum
Hiç kullanmadım uyurken ama migrenim tutunca iyi geliyor
Bende de ona benzer bir şey var ışıktan uyuyamıyorum
Cevap
41Cevap
ben takiyorum ve cok memnunum. hatta burun bandi da kullanıyorum, rahat nefes alarak kesintisiz uyku alip geceyikaliteli geçiriyorum.
bir kere uyuyim dedim öyle sabah uyandım kör oldum sandım bidaha da takmadim 😅
evet sabaha karsi nedensizce uyandigim icin 🙄ozaman takiyorum
çeşit çeşit aldım daaa sor bakim bir lere kullandım mı 😀
Yıllar önce denedim alışkanlık oldu artık kullanmadan uyuyamıyorum
Kullanmiyorum ışıkta uyumaya alistim hatta çok gürültülü ortamlarda bile.
Kullanıyorum rahatsız olurum sokak lambasından bile. Ama daha fazla uyutuyor.
Uyku bandı tam karanlık yapmıyor ki siyah badileri mi katlayıp Onu bağlıyorum gözüne
yok hiç kullanmadım. Çünkü ışık açık kapalı farketmez her türlü uyurum. Ruhumda uyumak var ama sabah erken kalkarım tuhaf :))
Pandalık böyle bir şey sanırım :))
Ya ben bir ara kullanmıştım özenerek gece taktım sabah kalktığımda Nasıl oluyorsa boynuma geçmişti hani çıksa daha mantıklıydı
Kullanmıyorum. Gün ışığının gözünüze ulaşmasını engellediğinden beyninizin hâlâ geceymiş gibi algılamasına sebep olabilir.
kışın kullanıyorum yazın sevmiyorum
Hayir kullanmam. uyumak yatmak benim icin bir sanat oyuzden bunu cok iyi yapiyorum.
Yok bir kere gözümde unuttum kör oldum diye aglamıştım uykulu uykulu
her sabah 6 da istemsizce kalktığım için kullanıyorum
Kullanıyorum, öyle bir sıkıntı yaşamıyorum.
*Gecen bol olsun.*
Ne zaman taksam uykumda çok hareket ettiğim için sabah çıkmış oluyor
Uyku bandının icad edilmesi bir kere saçma ne geregi varki hanı kulaklarını bir şeyle kapatırsın ama göz ne alaka
Uyku bandı kullanıyorum ama dediğin gibi bir sorun yaşamadım
Kullanmaya gerek duymuyorum çünkü hemen uykuya daaliyorum
Gerek duymuyorum çünkü 1 dakikayı geçmiyor uykuya dalmam
kafam la yastık buluşsun 3 sn de dalış bandı takmaya fırsatım kalmazz
Karanlığın kendisi ve yorgunluk yetiyor.
perdelerini ışık geçirmez yap o yeterli olur
kullanmıyorum onun yerine göz kapaklarımı kullanıyorum iyi oluyor :D
Daha kaliteli uyku sunması lazım
Kullanmam direk örtüyü kafaya çekerim.
Nerede satılıyor bu?
Her yerde var marketlerde bile 🤔
Migrosta görmedim hiç
Nalbur da
@Morrengiyiyenpanda eyvallah yavrum. En yakın zamanda bakıyorum 😃😂
Bitmeden almalısın..
@Morrengiyiyenpanda umarım kalır 😂
Kullanmıyorum normal yatmak daha eğlenceli
Fantezi maskesi gibi gerek yok boyle seylere 😀
😳😳😳 yuh pes
Ogrencim demi
Konumuzla ilgisi yok
Okk
Benim Cıkarınca sabah gözüm sulanıyor hep
Hoşuma gitmiyor
Alışamadım
Gerek duymuyorum
Rahatsız oluyorum o bantlardan.
bir ara istiyordum ama sonra dedim ne gerek var.
Uyuyamam ki kafamda oyle birseyle
yatarken uyku bandı kullanmıyorum.
Kullanmiyorum rahat edemiyorh oyle
ben hiç kullanmadım ama merak ediyorum doğrusu
Yok ya yastığı kafamın üstüne geçiriyorum
Evet arada kullanıyorum
Evet uyanmayi zorlastiridigi icin sevmiyorum
Hic kullanmadim yastigi gorunce uyurum 😃
Koli bandı kullanıyorum.
denedim begenmedim olmadi
Kullanmam. Korkuyorum zaten karanlıktan
Hayır, kullanmıyorum.
Kullanmam kullanamiyorum
Seni arkadasımla tanıstırabılır mıyım?
Ne için?
hersey ask için.
uyandigimda her yer karanlik die korkarimki :(
hayir karanlikta korkarim
yok ya gece görüşü kullanırım.
Hiç kullanmadım bilmiyorum
hayir yatamiyorum onunla
gerek duymuyorum
hayır
hayr
Kullanmıyorum.
hayır hayatta rahat yatamnamm ole
Hiç kullanmadım
Onsuz uyuyamam ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar