Ünlü kozmetik markası Maybelline, ilk kez yeni bir ürününün reklam kampanyasında bir erkekle çalışacağını açıkladı. Ünlü modeller Adriana Lima ve Gigi Hadid gibi isimlerin marka yüzü olduğu Maybelline, 'Big Shot Mascara' isimli yeni rimelinin reklamı için instagram'da üç milyon takipçisi olan güzellik danışmanı Manny Guiterrez'in ile anlaşma yapmış. Guiterrez'e göre 'Makyaj cinsiyetsizdir, erkekler de kozmetiği kadınlar kadar hak ediyor.' diyor.
Makyaj yapan erkek çekiciliği var mı?
Ünlü kozmetik markasından bir ilk: Erkek model! Makyajın cinsiyeti var mı sizce?
Aynalı tahir ile büyümüş bir Y kuşağı olarak bunu kabul edemem. Bütün bu değişim gelişen dünyanın getirdiği bir yenilik midir yoksa algı operasyonu mudur tartışılır. Ancak bu gidişin sonu hiç hayırlı bir yere çıkmıyor orası kesin. Bu gözler küpeye alıştı, dar paça tayt gibi pantolonlara alıştı, yetmedi babet çoraplara alıştı. Ama makyaj yapmış bir erkeğe... pardon erkek dedim bir beyefendiye bakış aç... ne bakıcam şeytan görsün hepsini ! internet üzerinden bunun gibi kişilerin popülerliğini kullanarak sempati kazandırmak, özendirmek gittikçe yaygınlaşıyor. Gelecek birkaç yılın sorusu : "Tanga giyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz" ?
Ne yani ben şimdi erkek arkadaşımla hangi maskaranin daha iyi olduğunu mu tartisicam 😂 Bunun tam tersi olmaliydi. O mağazaların önünde yalı kazığı gibi beni beklemeliydi. Onun denemesi begenmesi ve kendine almasi değil 😑😑😑 Erkekler makyaj yapmasın mümkünse. Hem ben ona erkek gözüyle bakamam vallahi
Evet makyajın cinsiyeti vardır. Erkeklerin makyaj yapmasını doğru bulmuyorum. Nasıl kadınlar sakal bırakmıyorsa aynı şekilde erkeklerde makyaj yapmamalı. Makyaj yapmak sadece kadına özgü bir durum.
Bu aralar heryerde cinsiyet ayrımcılığını kaldırmaya yönelik yönlendirmeler yapılıyor. Unisex kıyafetler, ortak alanlar (tuvalet vs), dizilerde kullanılan erkeklere kadın, kadınlara erkek isimleri ve şimdide bunun gibi şeyler. Cinsiyetleri yozlaştıran bu altıya karşı çıkmak gerekir zira ilerde dönüşü olmayan şeylerle karşı karşıya kalabiliriz.
erkekler makyaj yapsa bile ruj , rimel ve oje süremez. daha temiz ve bakımlı olabilirler. yani erkeklerin makyajı kadınlarınkine hiç benzemez. makyaj yapan erkek çekiciliği değil ama iticiliği olabilir. makyajın cinsiyeti tabii ki vardır ve olmalıdır. şimdi ben niye mini etek giyemem, derin göğüs dekoltesi ya da sırt dekoltesi veremem ise o yüzden de kadınlar gibi makyaj yapamam. cinsiyetle alakalı bir durum yani.
Evet makyajin cinsiyeti vardır. Elbette bir kremin nemlendiricinin cinsiyeti yok ama kimse kusura bakmasın bir eyelinerın maskaranın rujun cinsiyeti var. Bir kere onları yüzüne sürdüklerinde erkek görüntüsünden uzaklasiyorlar. Birde elbise giysinler tam olsun 😑
Erkek makyaj yapabilir ama jhonny deep gibi ya da barış akarsu gibi gözlerine siyah sürme çekebilir o kadar başka da yok o da kendisine mistik bir tarz yarattıysa ve femine olmadığı sürece kabul edilebilir. Efemine bir erkekten hoşlanıncaya kadar hemcinsimden hoşlanır eşcinsel olurdum
Bu nedir yahu. Tamam takıları, kadınsı kıyafet tercihlerinii ne bileyim bakım yapmalarını vesaire anladık da barii makyaj kadınlara özgü kalsın... Çekici falan durduğu da yok ayrıca. Fazla iticii görüyorum ben. Bir kadının tesbih sallaması kadar alakasız geliyor yaratılmaya çalışılan bu algı.
çok saçma bir durum bence. erkeğin makyajı sakalıdır biyigidir falan ama ne öyle rimeldir fondötendir falan cinsiyetleri zaman geçtikçe bir göstermeye çabalıyorlar ama her iki cinsiyette yaradılış olarak çok çok farkli ve öyle kalsın bırakın bari onlar gerektiği gibi kalsın. erkekler nasıl mini etek giymiyor bustiyer giymiyorsa bunu da yapmasınlar çok çok itici oluyorlar doğal olun yaratildiginiz gibi olun (kadınlar için de)
Bence bu isle ugrasan erkeklerin cogu kizlardan daha iyi makyaj yapiyor ve tasiyor. Sonucta makyaj el becerisi gerektiren bir is ve bunu yapabiliyorlarsa bize saygi duymak ve tebrik etmek kalir😊Mesela su resimdeki eyelineri asla cekemem
Eşcinselliği topluma kabullendirme çabaları bence. Eşcinsellerle bir sorunum yok yanlış anlaşılmasın. Tercihlere saygılıyım ama bu kötü bir yöntem gibi geldi.
erkegin makyaji sakalidir. tamam yuzune bakim yaptirsin maskeler filan ama makyaj yapmak nedir ya. erkekler de iyice kadinlasmaya basladi iyrenc bir durum
ya herşeyi tersine dondurdunuz valla yeter dünyamızı böyle kirletiyorlar yeni nesillere böyle mi örnek olacağız biz ya bu nedir ya bakim anlarız da makyaj nedir adamsan adam gibi yaşa
makyajın cinsiyetle tabi ki alakası var bir erkeğin biz bayanlar gibi makyaj yapmasının neresi mantıklı? erkekler kozmetik ürünlerinden ihtiyaç için kullanabilirler ama rimel ve bu benzeri makyaj ürününü kullanan erkeğin vasfı nedir yaa
Bence yok ben zaten cosplaylik yaptığım için makyaj şart ama sizin bildiğiniz gibi değil profil fotoğrafıma bakarsanız görürsünüz burada geralt adında bir oyun karakterinin şeklini aldım ama kostümü böyle değil tabikide
cildinde kusur olabilir fondotenle kapatması normal ama öyle rimeller göz kalemleri allıklar bir erkegin kullanması bana çok itici geliyo ama saygı duyuyorum
Bu sorunun yeri bura olamaz! çünkü, burası tipik bi"ortadogu"ülkesi. yakışır veya yakışmaz, bu, onun bilicegi bir konu, bize düşen ise yalnız saygı duymaktır.
erkekler sakal bıyık bıraksın bence onların makyaji budur. ben diyomuyum sakal bırakcam diye bence çok itici duruyor hiçbir şekilde de ilgili çekmez hatta fazlası kadınlarda da güzel durmuyor zaten
erkeklerde bazi makyaj malzemelerini kullanabilir ama kadinlarin gosterisli sexsi duran makyajlari gibi makyaj yapmalari pek hos degil ama saygi duyarim
pokunu çıkardınız dünyanın artık Allah sizin belanızı versin hepiniz yok olup gidesiniz... özgürlük sınırsız sınırsız diye diye ne ahlak ne din iman ne kültür bırakıyırsunuz
Var tabi erkek makyaj yapmaz. Şuna bir baksana pelinsulardan daha çok boya badana yapmış :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
cinsiyet ayrıştırmaz bnce erkek de kadn da makyaj yapabilir ancak cinsiyetine göre. başta yakışmıyor çnkü. insanları cinsiyetsizlerme çabaları bunlar kadın olmak kadar erkek olmak da güzel yne erkek olmak kadar kadn olmak da onurlu bişeydir
Bu allah aşkına ya midem bulandı makyaj yapan erkek mi olur bu kadari fazla. Hani fondöten süren gördüm yüz kusurları için göz kalemi suren de tamam. Ama ben bile bu kadar makyaj yapmıyorum. Erkeğin kadından bir farkı olucak.
En İyi Cevaplar