Dogal guzel olanlar var cidden mesela kiz arkadasim en fazla goz kalemi kullanir ve etrafimdaki yuzlerce cirkin boyali coniden daha iyi gorundugu icin benimle. Burdan su cikiyor kadinlar ''en'' olmaya calisiyor yani baska birinin guzelligini kabullenmiyor bu yuzden makyaj yaparak eksikligini kapatiyor kapatmaya calisiyor diyelim
günlük makyaj yapan kadin pek görmedim makyaj yapmda gezen dolu bayan var sokakta yurt disindada görmedim her gün makyaj la gezeni dügünde yapiyor cogu
İnsanlar genel olarak doymazlar bir kızda adriana fiziği olsa daha güzel olmalıydım diye uraşır o yüzden bu sorunun cvbı bu o yüzden ben genelde makyaj yapmayan kızlardan hoşlanırım onların gözleride kalpleride tok oluyor bir insan ilk kılık kyafet ve makyajıyla yargılanır konuşmasıyla uğurlanır demiş yav. atatürk
Tam sivilcelerimden kurtuldum, yüzüm pürüzsüz bir hale döndü derken alışkanlık mıdır, takıntı mıdır bilinmez fondöteni yüzüme bocalardım eskiden. Şimdi ise acısı çıkıyor...
Kusur ve eksikliklerini bu yolla kapatıyorlar çünkü makyajsızken gerçekten gözlere güzel gelmiyorlar bu yüzden de kötü hissediyorlar doğal güzel kızlarımız için söz konusu bile değil tabi bu durum 😐
Evet bu soruyu bende sormuştum doğallık her zaman iyidir sonuçta tercih edilen diğer seçenek ( makyaj ) geçici olduğu için anlık güzelliktir. Bana göre gereksiz sadece abartmadan biraz bakımlı olmak yeterlidir.
En İyi Cevaplar