Tesettür insanı olduğundan büyük mü gösterir?

Ben tesettürlüyüm ama kesinlikle yaşlı veya genç göstersin diye takmiyorum. Dinimiz'in gereklerini yerine getiriyorum. Sadece pantolonu bırakamadım. Onu da bırakırım inşallah. Ama kafama takılan bir soru cevrem neden makyaj yapmadığımı diğer tesettürluler gibi giyinmem gerektiğini ve çirkin göründüğümu söylüyorlar beni açık goren yurttaki kızlar beğeniyor kapalı gorunce yanıma gelmiyorlar.
Tesettür insanı olduğundan büyük mü gösterir?
Cevapla