Evet çok kısayım:(
160
165
170
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bende 1.50 yim boşver. Bende senin gibi takıntı yapıyorum ama yapma. Doğru insan bir gün karşına çıkacak. Allah gönlüne göre versin boy pos önemli değil. Benim kısa arkadaşlarım var erkek arkadaşları 1.80 doğru adam boya posa bakmaz. Bakarsa zaten hayır gelmez. Düşünsene 1.75 boyundasın evlendin kaza geçirdin iki bacağınıda kestiler ee nolacak boy moy kalmadı. O zaman terk edip gidecek..
Aslında takıntı yapmıyorum ama isteyen olmuyor beni. Haklılar da yani ben isyan etmiyorum sadece 1 sevenim olsun isterim. Sen yine fena değilsin bence 150nin altı cücelik sayılıyor çünkü
İsteyen olur düşünme. Haklılar da deme lütfen bu bir kusur değil.. Herkes farklı yaratıldı sen istemedim değil mi böyle olmasını? Kimsenin elinde değil bu.. Neyse oyuz. Belki sen kısasın onunda boyu uzun başka kusuru var ki bu kusur değil asıl o zaman sen onu isteyecekmisin. Cüce felan değilsin aramızda 4 Cm var istersen ameliyat olup uzarsın. İstemezsen de olmazsın. Ama bu yüzden evde kalmasın sakın üzülme.
4 de değil 3
TEşekkür ederimmm çook ❤️
Cok tatlisin bence hep diyorum kisa kizlar candir. Takilma bunlara.
Teşekkür ederimmmm
Benim sevgilimin boyuda senin gibi kalp sevdikten sonra bunların bir önemi yok aslında benim boyda 174 fazl kafana takma arkadaşım
Sevgilin 150den küçük mü gerçekten
gecen o boylarda bir kizla basket oynadik etkileyiciydi
Cevap
19Cevap
Çünkü kız ne kadar kısa olsa ve erkekte ne kadar uzun olsa daha iyi çok tatlı olur öyle ne güzel erkek sevdiğini korur
ben isterim hanımefendi
Boyunuz kaç ki?
1.84
Oo çok fark var
minyon tipli bayanlar çok güzel
önemli değil ben seviyorum minyon tipli bayan
170'im o boyda sevgilim olsun isterdim
adın hande mi az kişi olunca :D
Değil
belli olmaz erkek senden kısa olsa sıkıntı olurdu :)
1.89 Olarak çok kısa sevmiyorum (:
Haklısın :)))
seversen 180 de olur merak etme
o kadarında gözüm yok. Beni isteyen biri olsa bile yeter. Zaten haketmem o boyda birini. Bana kısasın deyip sevmese haklı yani
1.45-1.50 aralığındaki kıza 1.65 erkek gider 👍
1.83 boyum kısa boylu kızları severim
oooyyy minnak hatunn
Çok küçüğüm maalesef. Minnaklık bile değil benimki cücelik
yok beee saçmalama :) :) aslında bir o kadar çekici oluyo minyon kızlar
Teşekkür ederimmmmmm :)))
önemli değil :) :)
Damacana bulamayan erkek ister!
O kadar vahim mi gerçekten
Öyle dediğime bakma
Her körün bir alıcısı vardir
Teşekkür ederim.
Mesele beden değildir. Bedene vücuda bu gün önem veren kişi ile birlikte olma. Daima hep daha iyisi çıkacak ve dış görüşünü on planda tutan kişi sizi bu hayatta yalnız bırakır.
Aslolan ruh ve zihin birlikteliğidir. Nasıl olsa bir gün kıçımızdan akrep yılan çiyan girecek
İsteyen olmuyor beni. Dış görünüşe önem veren kişinin benimle olması zaten imkansız:)
😁 umutsuz olma. Sen zekan ile on planda olmaya bak
Bu ülkede o kadar canım varken mutlaka 2 boy inde olacaksin
30a kadar gider ama aşk bu daha fazlada olabilir
Bence de minyon tipli kızlar daha ilgi çekici
ben isterim 😊😊
Boyun kaç
166 benim için en İdeal boydasin😊😊
boya bakmam ben şahsen
1.70
1.60 yeter ona.
o boyda mısın
Evet
yaş?
On dokuz
neden böyle kaldın sen? bir hastalığın mı var
:( annem babam da böyle
olsun minyon tipli olmak ıyıdır
Teşekkürler:))
moral verdiysek ne mutlu
ben isterimm
Boyun kaç
178
Waauw ama çok uzunsun bana göre
yan yana gelelim 😄
1.69
155.
O kadar erkek yok ki :((
1.60
Hepsi
Boyla ne alaka
Ben çok kısayım istemezler
Ama annen yine cüce değil. Ben cüce gibiyim
1.81 ister . d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar