167 boyundaki bir kıza en az kaç boyunda bir erkek yakışır?

En az 178 falan diye düşündüm ama siz ne diyorsunuz? Boya göre kiloyu da belirtirseniz güsel olur tişikkirlir.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ne kadar ön yargılısınız. Bir insanı boyuna göre değerlendirmiyorum tabiki de. Sadece bir soruydu bu. Tamam tamam onemli olan iç güzellik evet. Benim de öncelikli olarak aradığım başka özellikler var. Fakat dış görünüş olarak da uyumlu olmayı kim istemez ki? Açık sözlü olmak suç olmuş. Siz hepiniz sadece iç güzelliğe bakıyosunuz dimi evet kesin oyledir.
167 boyundaki bir kıza en az kaç boyunda bir erkek yakışır?
Cevapla