Yapılan araştırmalara göre mi... Yapılan araştırmalara göre böyle araştırmalar yalan yanlış. Ne saçma şey kardeşim. Ayva göbeklilikle ne alakası var. Bir insanın kilosu yılın her günü aynı mı kalır? Yani her açıdan saçma geliyor. Böyle dandirik şeyleri mi araştırıyorlar yazık
Aslında bu socak biride olabiliri getirebilir. Yemek yemeyi seven insanlar biraz daha sıcak kanlı oluyor ve o ayva göbekte zıplamaktan olduğnu sanmam. Bunun dışında doğru insana daha güzel gözüküyor hiç karınsızlar da pek hoş durmuyo.
Ayva göbekli kadınları sadece seksi buluyorum. Gerçekten çok hoş duruyo kadında. Hiç bir zaman bunu güvenilirlik kriteri olarak görmedim. Netice olarak ayva göbekli kadınları fazlasıyla çekici buluyorum 😍
bence resimde kişi hanım ablamız genellemelere örnek olacak biri değil. her ayva göbeklinin bu tabiri caizse resimde ki afet ablamız kadar güzel ve ilgi çekici olmadığı gibi😀
Ne alaka anlamadım. Bu çirkine benden başkası bakmaz ne de olsa diye mi güveniyorlar? Çirkini lafın gelişi söyledim. Göbeklilerin çirkin olduğunu falan düşünmüyorum
En İyi Cevaplar