Ben toz aldim aylar once ama elim gitmiyor sanki hic instagramda kiler gibi belirgin olmuyor sizce toz mu daha iyi stick mi? Ve kalıcı degil toz olan.





Stick daha iyidir ama wet n wild markasinin urununden pek emin degilim
Ya stick dağılmıyor diyorlar aliyim bari bir arastirip herkes tozu ovuyordu ama ozellikle burunda hic iyi sonuc vermiyo karistirirken ucuyo sanirim
Ben stick yapıp üzerine tozla sabitliyorum
Cok mantıklı deniycem tesekkurler
Cevap
0Cevap
stick güzel oluyor dagilmiyordu
Tesekkur ederim hangi marka kullanıyorsunuz kalici mi
uzun süredir kullanmıyorum maybeline kullanıyordum bende ise yapıyordu
stick
Tesekkur ederim hangi marka kullanıyorsunuz
Stick
Tesekkur ederim hangi marka kullanıyorsunuz
Stick
Tesekkur ederim hangi marka kullanıyorsunuz
Stick
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar