Kızlar, rimel ve allık almak istiyorum. Bu iki markanın ürünlerini çok beğeniyorum ama sizce hangisini tercih etmeliyim? Kullandığınız ürünler varsa öneri bekliyorum. 


rimel için maybelline, allık için de pastel ve loreal kullanıyorum. çok memnunum ve daha fazla para vermeyi gereksiz buluyorum.
Rimel için maybelline kesinlikle
https://i.hizliresim.com/V0WbWr.jpg
https://i.hizliresim.com/nR0B0l.jpg
ucuz olani tercih edmezler hangisi pahliysa o daha cok cikar 😃😃
Cevap
0Cevap
Makyajı nadir yaparım ama mac kullanıyorum yaptığımda
Ben Mac markasinin rujlarini kullanirim cogunlukla, yoksa geri kalan sephora veya yurtdisindan siparis ederim
mac ın bir allığı vardı mükemmeldi 👍 The Balm ın allıkları da güzel.
Sephora'nın rimeli çok güzel, Nars'ın ve Benefit'in de allıklarını öneririm.
Rimmel benefit ya da L'oreal derim. Allik mac'den güzel.
Allık terracotta gold n rose dan mukemmel
Hemde ucuz
Rimel zaten maybelline çoğu markadan iyi
O kadar para vermeye gerek yok
Benim her zaman ilk tercihim mac. Performansları 10 numara ürünlerinin
Maskara maybelline tercih etmelisin..
Allık pastell..
mac hayvanlar üstünde test yapıyo kimsenin umrunda değil 👎👎👎👎
allıksa sephora rimelse mac
Dior rimelini tavsiye ederim
sanmıyorum mac e param yetsin 😂👏🏻
mac
sephora
ikiside gayet iyi
Rimel kesinlikle mac
ikiside gayet iyi sen bilirsin
Mac satan bir yer bulsam.
ikisinede para verirsem uyuyamam
mac tabiki
Mac..💕
Dior
Mac :)
sephora
Mac tabiki
ikiside para tuzağı
Mac seviyorum
Mac ve bobbi brown
Mac.
Avon oriflame
ederim
Mac iyi gibi
Mac.
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar