Ben lüks markaların tercih edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta cildimize yatırım yapmalıyız.

Lüks
Hesaplı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben lüks markaların tercih edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta cildimize yatırım yapmalıyız.

Şöyle ki; aktardan doğal kil alıyorum haftada 2 veya 3 kez maske yapıyorum ve saf gül suyu ile günlük tonik yapıyorum, ışıl ışıl oluyor.✨ Bide her dışarı çıkmadan önce güneş kremi mutlaka kullanıyorum, bu kadar. O influencer'ların bi ton para verip aldığı serumlardan kat be kat daha iyiler.
ben de aktardan kil alırdım eskiden ama evde o maske kıvamını bir türlü tutturamıyorum
Kontrollü bir şekilde ilave edince suyu oluyor ya☺️
Teşekkürler Bi'Bot ❤️😄
Cevap
1Cevap
ili deyince akan sular durur. Her zaman lüks markaları tercih edip cildime yatırım yapmayı tercih ederim.
Aslında hangisi cildime iyi geliyorsa onu seçiyorum. Sanki lüks markalar cilt için daha hassas formüller geliştiriyor.
Hesaplı olanları tercih ediyorum
Cildim için, lüks/kaliteli ürünlere yatırım yapıyorum.
içeriği iyi olan ama uygun olan ürünleri tercih ediyorum.
içerik önemli, doğal olmalı
200-300 lira civarında yüz peeling almıştım ve bir işe yaramıyor
hem işe yarar hem kalitelisini bulmak lazım, bazen fiyatı şişirme oluyor, işe yaramıyor.
Ya gidiyorum markete ortalama fiyatlı birkaç bakım malzemesi alıp çıkıyorum. Cilt bakımıma pek özen göstermiorum sanırım
Cildiye doktorumun önerisi dışında hiç bir ürün kullanmıyorum pahalı olması iyi olduğunu da göstermez içeriğinin temiz olması önemli
lüks cilt bakımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?