Yüzümün sol tarafı çok güzelken, sağ tarafı bana çok çirkin geliyor. Bunu nasıl kamufle edebilirim?

Yüzümün sol tarafı gerçekten güzel ama sağ tarafı güzel değil bence. Sağ yanağımda gamzem var. Ve sağ üst köpek dişim ( yani üstteki bir dişim) diğer dişlerime oranla küçük, bu yüzden gülerken falan o kısım güzel görünmüyor. Eksik duruyor. Ve saçlarımı nasıl şekillendirsem ona da karar veremiyorum. Sanki ne yapsam soldan kötü görünüyor.

Sizce sağ taraftaki görüntümü biraz daha iyileştirmek için neler yapabilirim?
Yüzümün sol tarafı çok güzelken, sağ tarafı bana çok çirkin geliyor. Bunu nasıl kamufle edebilirim?
Cevapla