Tırnaklarım çok bakımsızdı manikürden önce ve sonra sizce nasıl?



Tırnaklarım çok bakımsızdı manikürden önce ve sonra sizce nasıl?




Güncellemeler
+1 yıl
Egosunu tatmin etmek isteyenler yorum yapmış😄bakın gençler ben bir yerde çalışmıyorum öğrenciyim küçüklüğümden beri tırnaklarımı yiyordum ojelerimi tam çıkarmamıştım yani ondan manikür yaptırdım gratisten tırnaklarımı uzatıcak kalınlaştıracak bir üründe aldım..
Tırnaklarım çok bakımsızdı manikürden önce ve sonra sizce nasıl?
Cevapla