Burnumu beğenmemem özgüvenimi çok baltalıyor, abartıyor muyum sizce?

Merhaba arkadaşlar, oldum olası burnumla bir türlü barışamadım ve bu durum benim için üzücü. Burnumu beğenmemem özgüvenime çok zarar veriyor. Hatta beğendiğim bir insan beni sırf burnum yüzünden beğenmeyecekmiş gibi hissediyorum. Gülerken yan profilden daha kötü göründüğünü düşündüğümden bazen gülmek dahi istemiyorum. Ameliyat olmayı da düşünüyorum ve gerçekçi yardımcı olacak yorumlarınızı bekliyorum 🙂

Burnumu beğenmemem özgüvenimi çok baltalıyor, abartıyor muyum sizce?

Burnumu beğenmemem özgüvenimi çok baltalıyor, abartıyor muyum sizce?




Burnumu beğenmemem özgüvenimi çok baltalıyor, abartıyor muyum sizce?
Cevapla