Merhaba arkadaşlar, oldum olası burnumla bir türlü barışamadım ve bu durum benim için üzücü. Burnumu beğenmemem özgüvenime çok zarar veriyor. Hatta beğendiğim bir insan beni sırf burnum yüzünden beğenmeyecekmiş gibi hissediyorum. Gülerken yan profilden daha kötü göründüğünü düşündüğümden bazen gülmek dahi istemiyorum. Ameliyat olmayı da düşünüyorum ve gerçekçi yardımcı olacak yorumlarınızı bekliyorum 🙂
Burnumu beğenmemem özgüvenimi çok baltalıyor, abartıyor muyum sizce?
öncelikle şu var.. gülerken yanaklarını benim gibi insanların dayanamayıp hunharca ıssırarak ve ağzına yüzüne vurarak seni sevebilme ihtimalleri çok yüksek...
artı olarak bence çok aşırı bozuk bir görüntü oluşturmuyor öyle olduğunu düşünüyorsan bile emin ol dudaklarına bakmaktan kimse farketmez hiçbirşeyi.. olduğun gibi fazlasıyla güzelsin dert etme sakın
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için 🙏🏼 Dediğim gibi başkaları kötü bulmuyorsa bile sanırım benim kendimi iyi hissetmem önemli daha çok. Dediğim gibi herkes güzel dese bile ben buna ikna olamıyorum. Gözlerime kaşlarıma fiziğime her zaman iltifat almışımdır ama sanki burnum hepsini çirkin gösteriyor gibi hissediyorum.. bakalım belki ameliyat yoldadır ama yine de teşekkürler 😊
Şükret bence.. Oyle insanlar var ki yüzü tamamen yanmış veya dogustan burnu olmayan bile var.. Bence nefes alma sorunun yoksa ameliyat olma sırf guzellik icin yapacaksan yapma derim Allah seni boyle yaratmış ayrica burnun gayet iyi gorunuyor kötu degil
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim düşüncelerin için 🙏🏼 Kesinlikle haklısın halime çok çok şükür, sağlık konusunda bir sıkıntı olmadığına emin değilim burnum çok fazla kanıyor ve kemiklerim sızlıyor hiç doktora gitmedim, ayrıca burnumdaki kemer her yıl büyüyor bunu babam da fark etti ve burnunu yaptıralım dedi kendisi. Olsa da fena olmaz 😊
Rica ederim😊 Dedigim gibi eger saglik konusunda şikayetin varsa doktora gorun o gereken tetkitleri yapar zaten.. Ama sırf guzellik icin yapma.. Got gide buyuyorsa zaten burun eti vardir buyuk ihtimal.. Doktora gorun ama ameliyat olacaksan özelde ol derim her doktor guzel yapmiyor.. Bende burun eti ameliyati olmustum hala nefes problemim devam ediyor devlet hastanesinde olmustum
Bence burnun çok çirkin felan değil :) ama rahatsız oluyosan kendini iyi hissetmek adına operasyon geçirebilirsin tabiki. Ama dediğim gibi çok kötü değil normal standart burun
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim dediğin gibi kendim için yaparım yapacaksam da :)
Bence çok kötü değil kemeri var ve ucu bir tık düşük ama küçük olduğu için ordan kurtarıyor bıçak altına yattığına değecek kadar kötü değil bence bak benim de şekli güzel ama büyük kendim için de bıçak altına yatmaya değmez diye düşünüyorum
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın ama kemer her yıl büyüyor o daha fazla büyümeden onu aldırsam ve cok değil ucunu da bir tık kaldırtsam '' diye hayaller kuruyorum fena da olmaz en azından ben mutlu olurum 🙄😊
30dan sonra yaptırmayı daha uygun buluyorlar konuşursan öyle derler tabi 18 sınır 20-21 civarına kadar çok çok değişiyor ondan sonra daha az değişim oluyor ama yine de estetiği 30 civarı yapmaya daha sıcak bakar doktorlar
Senin hissettiklerini tamamen anlıyorum çünkü bende burnumdan nefret ediyorum hatta aynı şekilde beğenilmemekten korkuyorum ama yapacak birsey yok böyle doğmuşuz 😔
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet ameliyat olmanın günahı da var biliyorum ama her zaman bunu düşünüp takıntı yapacağıma istediğim burna sahip olmayı tercih ederim :/
Bende senin gibi ikilemdeyim işte çok günah olduğu için kendimi sürekli bu düşünceden uzaklaştırıyorum ve sonuç olarak özgüvenim yerin dibine vuruyor...
Evet doğru söylüyorsun ama gerçekten bir insanın özgüvenli olmasının çok önemli olduğuna inanan bir insanım. Eğer ameliyat olursam sadece bunun için, kendimi iyi hissetmem için olur..
Ben de yazın başında istiyorum ve ailem de destek veriyor istiyor. takıntılı olmayı gerçekten ben de istemezdim yine çok şükür allah başka dert vermesin ama ruh sağlığım için iyi olacağını düşünüyorum umarım olur hepimiz için
bende 16 yaşımdan beri istiyorum şu parayı biriktiriyim olucam 17 yaşımda doktora bile gittim yapılıcakları öğrendim fiyatı falan zatrn doktor tanıdık şu an 18'im inş 19 olmadan yaptırıcam
Teşekkür ederim mesaj kısmında önerebilirsin :) 10 bin çok fazla 3-5 bine yaptırmayı düşünüyorum çoğu aynı işlemi yapıyor tabi gitmeden araştırıcam iyice ama hayırlısı bakalım :)
Haline sukretmesini bil. Bir buruna böylesine çöküntü içerisinde olan bir kişinin ruh halini bile düşünmek istemiyorum. Allah önce mantık versin
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gerçekten halime her zaman şükrediyorum allah başka dert vermesin, ama ameliyat olma şansım varken de olmak istemekten kendimi alıkoyamıyorum. Ben de çok isterdim yaratıldığım halimle barışık olmayı, ama olmuyor özgüvenim asla tam olmuyor 😔
En İyi Cevaplar