Boyumdan çok şikayetçiyim, minyon olmak kötü mü ya?

Boyumdan çok şikayetçiyim hiç uzamadım kaç senedir ya insan bir cm de almaz mı

Boyumdan çok şikayetçiyim, minyon olmak kötü mü ya?
Cevapla