Boyumdan çok şikayetçiyim hiç uzamadım kaç senedir ya insan bir cm de almaz mı
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayır, minyon olmak kötü değil. Hatta bazı insanlar minyon vücutları çok sevimli ve zarif buluyor. Önemli olan duruşun, özgüvenin ve kendine yakışanı taşıman. Boy meselesi güzellik ya da değerle direkt ilgili değil, sana yakışan stili ve duruşu bulmak yeterli.
41 Yorumla
En İyi Cevaplar
8 ayAksine, yaş aldıkça çok faydası olur; fazlasıyla övgü de alırsınız. Şu an boy konusu her ne kadar önemli gibi görünse de, uzun vadede genç göstereceğiniz için kısa olmanızdan daha çok keyif alacaksınız. Bu tip durumlar için kendinizi üzmeyin; değiştirilemeyecek sorunlar için üzülmeye değmez. Önemli olan, değiştirilebilecek sorunlar; boyunuzu uzatamazsınız ama ideal kiloya ve güzel bir vücuda sahip olabilirsiniz ve bu sizi daha çok öne çıkarır.
10 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Minyon olmak hiçbir zaman kötü değil, aksine kendi içinde ayrı bir zarafet taşır. Boy uzunluğu sadece bir sayı, insanın enerjisi ve duruşu her şeyden daha etkili. Bazı insanlar kalabalığın içinde fark edilmez ama minyon biri bir gülümsemeyle bile ortamı aydınlatabilir. Önemli olan aynaya baktığında kendini nasıl hissettiğin, çünkü güzellik boyda değil, insanın kendini taşıyışında gizlidir.
13 Yorumla
Soran8 ayRica ederim, iyi geceler😊
- Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
8 ayYirmilerinin sonuna doğru kısalmaya başlayacaksın bir de. Ben de uzunlardanım, birçok kişi konuşmaktan çekiniyor benimle. Yani hepsinin kendince avantajı da var dezavantajı da. Çok takılma çünkü en azından erkek değilsin, kısa erkeklerin işi kat kat daha zor.
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Minnoşum, dur hemen üzülme! 💕 Minyon olmak kötü bir şey değil, tam tersi bir avantaj bile sayılır! Küçük ve zarif görünümünle yaşıtlarına oranla daha genç bir hava katıyorsun. İnsanlar ileride senin yaşını tahmin bile edemez, düşün! 👸🌸 Ayrıca kıyafet seçiminde de çok sevimli kombinler yapabilirsin; crop toplar, yüksek bel pantolonlar ya da mini elbiseler hep sana çok yakışır.
Boy takıntısı yapma bence, herkesin kendini özel kılan bir güzelliği var. Önemli olan kendinden emin olmak. Öz güven en havalı aksesuarın olsun! 😘20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
99Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u 8 aykötü değildir
10 Yorumla
8 ayYere cüzdan düşerse önce sen kaparsın, bel ağrısı sorunların olmaz, kalp daha dinç olur pompalama iyi olur... Yani pozitiflerine bak. Tabi dalyan gibi oşsan avantajşarı da vardı ama dezavantajları da çok. Mesela 178 lik manken gibi kadın arkadaşım vardı. 180 lik ve üstü erkekler sadece koca adayıydı mecburen hepsi de başkalarıyla evlenmiş. İ tanesi evlilik teklifine baslet takımımo kuracaz diye red vermiş. Boyunun kıymedini bil
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı.
8 ayMinyon olmak kötü değil aslında ama anlıyorum boy meselesi moral bozabiliyor insan bir türlü uzamıyor gibi geliyor ama genetik çoğu zaman belirleyici oluyor maalesef tek bir cm bile ekstra almak zor olabiliyor 😔
Boyun kısa diye değerini kaybetmezsin minyonluk da sevimli ve avantajlı yanlar taşıyor 💛10 Yorumla kısa boylu minyon kızlar genelde güzel olur, lakin şöyle bir sıkıntı var, kilo almamak için çok dikkat etmeleri gerek. yoksa o güzellik kilo alımıyla beraber ciddi bozulmaya başlar. kilo kadın erkek kimseye yakışan bir durum değil tabi ama hem kısa olup hem kilolu olunca kötü bir görüntü ortaya çıkıyor maalesef.
12 Yorumla
Soran8 ayBen kilo alamıyorum zaten stabil genelde bir iki kilo üstü altı oluyor sadece
- Güzellik & Bakım konusunda 377 cevap paylaştı.
8 ayMinyon olmak yaşlanma karşıtı olmak demek uzun olan yasitlarin yaşını gösterirken sen yaşını gostermeyeceksin ve hiç gostermiyorsun diye iltifatlar alacaksın bide bu açıdan düşün
15 Yorumla
Soran8 ayşu an bile küçük gösteriyorsun diyorlar
- 8 ay
Tamam işte ne güzel keyfini sür boş ver
Soran8 ayAma abi laf ediyorlar bazen alınıyorum off
- 8 ay
Kim ne diyor abicim ağızlarının payını ver hiç çekinme
Soran8 ayÇevrede tanıdıklarım diyor. Ben onlara nasıl karşılık verebilirim sence?
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s 8 ayYani birkaç cm uzadın diyelim, örneğin 1.60 ile 1.62 arasında ne fark var😶 sağlığın yerinde ise ne önemi var
21 Yorumla
Soran8 ayBen 155im ama
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
8 ayBiz minyon olarak öndeyiz merak etme iri at gibi olmak hoş değil
33 Yorumla
Soran8 ayİri at gibi değil de en azından 160 161 olmak isterdim birkaç cm daha uzun olmak
- 8 ay
Sen çok mu kısasın ben 163
Soran8 ayBen de 155
8 aymşnyon olman hayata engel değil , hatta çok Seksi bulan bile olacaktırr, ben şahsen çok severim minyon yapıyı
18 Yorumla
Soran8 ayBen sevemiyorum bir turlu
- 8 ay
sen yanılıyorsun bence gayet de normal her şey, tadını çıkar , öz güveni artır , çevrende birsürü minyon var , bu arada ölçülerin ne ki
Soran8 ayOlculerim 75 61 88 ama dalga geciyorlar boyumla
- 8 ay
boyun kaç ki? gayet güzel ölçülerin
Soran8 ay155 boyum
- 8 ay
tamam gayet güzel bence , hatta harika
- 8 ay
Ölçüler neye göre nasıl hesaplanır
- 8 ay
ölçüler 1. si partnerin sevdiği ölçüler yani kimi balık etli sever kimisi zayıf , 2. kriter ise obez ya da o beden olmaya çalışan kişilerin ölçüsü değilse normal , yani insanlarda normal olarak kbul gören toplumun anladığı ya da çoğunluğun sahip olduğu yapı, burada boyu kilosu normal görünüyor ortada abartacak bir durum yok
Balım erkek olsan daha kötü olurdu bu durum. Bence zayıfsındır tatlı duruyosundur. Boy konusu eğer manken değilsen fazla önemli değil.
13 Yorumla
Soran8 ayEvet zayifim da
Soran8 ayTamam ablam ama 8 yildir hic uzamadim bir de dalga geciyorlar o yuzden kafaya takiyom
Gizli Üye(30-35)8 ayMinyon olmakta hiçbir problem yok ama minicik kızların dev gibi erkek isteme ve orta boylu erkeklere bile hakaret etmeleri çok komik. Sadece öyleleri çirkin ve kötü.
22 Yorumla
Soran8 ayBen oyle degilim ama oyleler var evet
Cevap sahibi8 ayÖyle değilsen bir problem yok. Hatta fiziğin de düzgünse daha iyi bile minyon olman.
Canım ben de minyonum, 154 cm 😂. Valla gayet de memnunum, hiç şikayetim yok benim. Sadece, yüksek dolaplardan bir şey alacakken, tabure kullanıyorum..
32 Yorumla
8 ayeğer 20 yaşın altındaysan uzayabilirsin hala yani boy uzaması için gerekli şeyleri yap uyku, beslenme vs. işte belki uzarsın yani belli olmaz ama kızlarda kısa boy harika bişey yani daha tatlı ve daha güzel oluyorlar.
10 YorumlaKendini iyi hissetmek istersenn benimle konuşabilirsin...
16 Yorumla
Soran8 ayNasil yani
Soran8 ayTesekkurler
- 8 ay
Bak ne kadar nazik ve ılımlı birisin kafana fazla takmaman gerken bir durum yorumlarınida okudum kimse kotu bir durum olduğunu söylemiyor aksine inan bana minyon kadınlar bu dönemde favori bence sen kendinle kavga etmeyi bırak barış kendini sev hayata pozitif bak insanlara kulak asma doğru yerde doğru kombin doğru makyaj yaparsan her zman favorisin sen istiyosun ki herkes beni beğensin gectigim yer titresin çılgın bakışlar üzerimde olsun 🙂🙂
Soran8 ayYaaa ben öyle istemiyorum herkes beğensin istemiyorum öyle egolu biri değilim. İstediğim tek şey kimse dalga geçmesin benimle çünkü benim elimde olan bir şey değilm
8 ayBoyumu o kadar çok seviyorum ki uzun olupta gökten yıldız mı toplayacaktım sanki. 1.55'in mükemmel boş ver uzun erkekler kısa kızları seviyormuş önume her gelen bir 75 üstü
20 Yorumla
8 ayÇok kısa. Türkiyede kadınların geneli kısa boylu erkekler de semiz aşırı kilolu. Aşırı kilo sağlığa iyi gelmez ama minyon olmak tatlı sempatik biri yapar seni daha güzel olursun ve geç yaşlanırsın. Deve gibi kadınlar beğenilmiyor erkekler arasında bakma bazı erkekler uzun diye kendine yakın kadın arıyorlar ama gözleri hep minyonlarda
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 405 cevap paylaştı.
8 ayElmanın iyisi kasada Kadının iyisi kısada Tarlanın en yakını Kadının yere yakını Yemekte kimyon Kadında minyon olanı makbüldür
10 Yorumla
8 ayHayır aksine bence güzel bir şey. Bende minyonum ve bu konuda tek sıkıntım yüksek raflara ulaşmaya çalışırken oluyor onu da merdiven veya tabureyle hallediyorum. Bu boy meselesine çok takılmayın ya hatta fiziksel hiçbir şeye takılmayın sağlıklı ol temiz ol gerisi önemsiz her birey kendine özeldir ;)
10 YorumlaBoy kilo iyi bence takmaya gerek yok he illa daha uzun olcam diyorsan ayakkabının içine yüksek bir şey koyuyorlar ismini bilmiyorum 3 3cm uzun gözükürsün
10 YorumlaBen 36yildir uzamadim merak etme bisey olmaz herkes selvi boylu olsa nolur bizde buyuyemeyenler tarafinda oluruz
21 Yorumla
8 ayMinyon olmayı seviyorum kesinlikle oldukça çekici oluyoruz. Enerjimiz yüksek oluyor.
30 Yorumla
8 ayBoyun uzun olunca sanki başın göğe erecek. Hayatına bak. Saçma sapan şeyleride kafana takıp kendini üzme.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aySükretmiyon ya isyan ediyosun ya Allah senden o boyu da alir aglarsin
11 Yorumla
Soran8 ayYok isyan etmiyorum zorbalanıyorum sadece
Kısa boylular çok iyi aslında biliyor musun benim boyum 1.60 diye şikayet ediyorum sen kısa olmayı sevmiyorum diyorsun
22 Yorumla
Soran8 ayBen 155im
Güzellik & Bakım konusunda 312 cevap paylaştı. Minyon olman senin için kötü mü bilmem ama, kızların minyon olması erkekler için süper. :)
10 Yorumla150 nin altında değilsen bir şey olmaz ya minyon olmak güzel
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı.
8 ayPilates ve yoga öneririm en azından olduğundan kısa gorunmezsin
10 Yorumla
8 ayMinyon hatun her zaman tercih sebebi benim boy 192 ama ben minyon hatun görünce düşüyorum
10 Yorumla
8 ayYanlız değilsin Dminim. sfni oldugun gibi kabul edecek Adamlar çöl merak etme
10 Yorumla
8 ay1.50 cm boyunda sevgilim var harikasınız. Sakın bunu dert etmeyin
14 Yorumla- 8 ay
1.48 lskslsmsmd
- 8 ay
Fark ederse kahreder ya umrumda mı 😅
- 8 ay
Sıkı takip :):)
- 8 ay
🙂
Avantajın var en azından topuklu giydiğinde dev gibi olmuyorsun hem küçük gösteriyorsundur
10 Yorumla
8 ayBacaklarını iki kişiye tutup çektir biraz, belki işe yarar
10 YorumlaEğer tam tersine düşünürsek yani tersten baktığın zaman sen hepsinden daha uzunsun 😅😅🤣
10 Yorumla
8 ayHayır çoğu insan minyon tiplileri sıcak samimi bile bulur.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aySen benden uzunsun. Bence minyon olmak kadına daha hoş bir hava katıyor. Tabi insanların fikri değişebilir. Ama ben lisede çok takardım büyüdükçe ve belli bir olgunlukta olunca hiç karşıma negatif olarak çıkmadı bu durum. Uzun kız arkadaşlarım çok tatlı bulur ve keşke senin gibi olsam derler genelde.
10 Yorumla
8 ayGenetik olarak kabul edilmesi gereken bir durum insan en fazla 17 yaşına kadar uzar.
10 YorumlaKötü falan değil bi topukluya bakar takma kafana sakın.
10 Yorumla
8 ayBence minyon hatunlar çok şanslı beyaz tenliyse hele
10 Yorumla
8 ayMinyon kısa kızları beğenirim, küçük minnacık elleriniz hoşuma gidiyor
10 Yorumladeğil mi yaa uzanamıyorsan raflara özellikle 🥲
25 Yorumla- 8 ay
Raftan neyi alamıyorsun
Soran8 ayEvet ya kitapçıya gidiyorum uzanamıyorum ayaklarımı kaldırıyorum olmuyor :(
- 8 ay
Canını sıktığın şeye bak , boş ver bence. Çıtı pıtı hanımlar her zaman çok beğenilir
Soran8 ay@Anlarım3005 Ben beğenilmek istemiyorum ben memnun değilim
- 8 ay
Hımm , bu yaşa kadar hala bunları dert ediyorsan. Artık reset zamanı gelmiştir
8 ayKızların minyon olması erkeklerin hoşuna gidiyor peki siz kızlar neden uzun erkekleri seviyorsunuz
114 Yorumla
Soran8 ayBen çok uzun istemem
- 8 ay
Ben senin için uygun olabilirim galiba
Soran8 ayKaç ki boyun 170 falan mı
- 8 ay
173
Soran8 ayİyi güzel bence
- 8 ay
Senin boyun kaç acaba
Soran8 ay155'im ben :(
- 8 ay
Üzülmene gerek yokki sende öyle güzelsin belki
- 8 ay
Özelden konuşabilir miyiz
Soran8 ayÜzülüyorum uzun olmak isterdim biraz daha bir de boyumla dalga geçen oluyor alınıyorum :(
- 8 ay
Üzülmeni istemem ama senin için yapabileceğim birşeyler var mı
Soran8 ayTeşekkür ederim ne yapabilirsin ki yapabileceğin bir şey yok sağ ol
- 8 ay
İşin yoksa konuşmak isterim seni bulmuşken kimse yok burada konuşacak
Soran8 ayTamam
Hayır gaayet de güzeldir şahsen minyon kızlar. Ben 1.90 olmama rağmen minyon seviyorum mesela.. 😉
19 Yorumla
Soran8 aySen de çok uzunmuşsun yuhh
Soran8 ay155im ben sen yanımda devsin
Soran8 ayYaaa ahsjwkkwks olur
Soran8 ayYok ya
Çok kısaysa harbi kötü duruyo git boy uzatma ameliyatı ol cok sikayetciysen
11 Yorumla
Soran8 ay155im abla
Ben ne cok uzunum ne de cok minyonum ortasi olmak en güzeli ama
Sen minyonsun yine iyi uzun boylu olmaktan inan bana cünkü cogu erkeklerin boylarinq bakarsan uzun degil ve topuklu giyinirsen tam iyi olur10 YorumlaKaç ki boyun minyon iyidir, ben seviyorum 174 boyum
114 Yorumla
Soran8 ay155 ama benim sevmem onemli
Soran8 ay180 misin sen?
Soran8 ayHeee iyii ahajsk
Soran8 ayArtar da ajajkaks 174 uzun ya
Soran8 ayVersene 161 165 olayim mukemmel olurum ya polislik hayalim...
Soran8 ayEvet biliyorum ama isterdim ajskks
8 ayBu kızlar minyonluğu nşye bu kadar dert haline getiriyorlar ki
114 Yorumla
Soran8 ayDalga geciyorlar.
- 8 ay
Minyon olmak daha güzel
Soran8 ayEvet ama dalga konusu olmak istemiyorum ben 8 yildir uzamiyorum
- 8 ay
Kaç boyun
Soran8 ay155
- 8 ay
Çok güzel bunu sorun haline getirme
- 8 ay
Yurt dışından Türkiye ye boy kısalma ameliyatı olmaya gelenler var
Soran8 ayBen de uzatma olmak isterim
Soran8 ayAma dalga geciyorlar iste boyumla
- 8 ay
Dalga geçen kendiyle geçsin minyonlar Hem tatlı hem şirin oluyor ben seviyorum başkasının ne düşündüğü önemli değil
Soran8 ayHaklisin ben kendimle barisık degilim
- 8 ay
Barış kendinle artık 😀
Soran8 ayTamam deneyecem😅😅
- 8 ay
Süper
8 ayDeli misin çok özelsin işte kıymetini bil kendinin yaş kaç boy kilo ten rengin bide
13 Yorumla
Soran8 ayAjajwjkw abi zoruma gidiyor ortaokul çocuğu sanıyorlar
Soran8 ayNe bilmiyorum mesela
- 8 ay
Yaz bana
- Güzellik & Bakım konusunda 325 cevap paylaştı.
8 aySon derece gereksiz bir ayrıntıyı kafaya takıyorsun.
02 Yorumla
Soran8 ayEn gereksiz şeyleri bile düşünüyorum evet ama boyuma laf ediyorlar ne yapayım?
- 8 ay
İnsanların fiziksel özellikleri kusur bile olsa bu durumu sürekli, üzerine basa basa dile getirmek aşağılamak ve değersizleştirmek için yapılır. Bu konuda ima da bulunan, her kim olursa olsun altta kalma, heri adım atma, ne yaparsan yap ama geride kalma, pasif de kalma. Eğer senin fiziksel özelliğini kusur olarak, ön plana çıkartmak istiyorlarsa bilki birkaç kusurlarını örtmek istiyorlar bunun tek açıklaması bu. Bunu bilerek hareket et. Sessiz veya pasif kalma
Gizli Üye(25-29)8 ayTürkiye'de kızlarım çoğu 1.55-1.65 arası zaten
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayboyuna baglı 155 varsa normal bi kadın icin
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)8 ayBasket oyna bir sene birkaç ayda olsa hergün mutlaka oyna en azından 5 cm uzarsın
10 YorumlaBen de minyonum 1.55 boyum ben memnunum ha bazen diyorum boyum keşke uzun olsaydı sonra diyorum Allah böyle uygun görmüş.
20 YorumlaGlow up geçiren bir çocuk var ya ona bak istersen düzenli vitamin kullanıyor sanırım bir yıla yakindır uzadığını söylüyor 3 5 cm
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.
6 ayAh varya ne kadar muhteşem olduğunu bir bilsen
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 472 cevap paylaştı.
8 ayisyan etmeyecen Allah seni öyle yaratmış
14 Yorumla
Soran8 ayEtmiyorum abi ama dalga geciyorlar boyumla
- 8 ay
Yahu bırak dalga geçsinler, dalga geçenlere en iyi cevap susmaktır, suski karşılık vermediyin için onların içi içini yesin, yoksa laf yetiştirirsen dalga geçenlere bir şekilde onları rahatlatmış ya da tatmin etmiş olursun sen sinir olduğunla kalırsın,
bir şey dedilermi cevap verme azıcık havalı şekilde ordan bas git ve bunu her konuştuklarında yap en son bir laf söylersin siz güzelsiniz ya da yakışıklısınız karekter olmadıktan sonra neye yarar tekrar bas git ve hiç yüz verip tatlı sözlerine kanma bak gör ne oluyor, benim dediyimi yap işe yararsa burdan haber edersin, yeterki moralini yüksek tut
Soran8 ayTamam abi çok teşekkür ederim
- 8 ay
Rica ederim gurban ne demek
- Güzellik & Bakım konusunda 350 cevap paylaştı.
8 ayBen de şikayetçiyim. Azıcık zorbalanıyorum
11 Yorumla
Soran8 ayBen de
8 ayMerhaba, kaç boyun ve kilon?
112 Yorumla
Soran8 ay155 boyum
- 8 ay
Kadınlarda ülke ortalamasının 161 cm olduğu bir ortamda 155 çok kısa denilecek bir boy değil. Esas olan boy kilo uyumun, yani boy kilo indeksin
Soran8 ayAynen oyle
- 8 ay
Kilon nasıl peki
Soran8 ayZayifim sinirin altinda kaliyorum boyuma gore.
- 8 ay
O zaman bu konuya bu kadar da takılmamalısın bence
Soran8 ayKilom yuzunden de laf isitiyorum ya ahajkaks ne yapsak suc
- 8 ay
Zayif olduğun için mi laf ısıtıyorsun
Soran8 ayEvettt yasiyor musun diye
- 8 ay
İnsanlar zayıf olsan da konuşur kilolu olsan da, uzun olsan da konuşur kısa olsan da... O yüzden hiiic takma insanları, ölçülerin nasıl
Soran8 ay75 61 88
- 8 ay
Gayette güzelmiş
8 ayMinyon sever erkekler genelde ben de öyleyim
14 Yorumla
Soran8 ayBen sevmiyorum
- 8 ay
Bişey olmaz yavrum kendinle barışık ve özgüvenli ol
Soran8 ayTamam t
- 8 ay
Okkl
Minyon olmak kadınlar için kötü değil erkekler için kötü bence
10 YorumlaHayır ben de zayıflarsam minyon olacağım insallah😁🤨
10 YorumlaSen şaka mısınnnnn ben 1.70 im minyon değilim diye triplere giriyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (97)
Devamını Gör(142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer