
doğru
doğru değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Öncelikle buradaki makyaj, makyajdan çok cildin üzerine cilt ekleme formunda aşırı ağır türden.
Onun dışında şeklen malzeme neyse üzerine yapılacak rutin bir makyaj, olanı olduğundan daha çekici gösterebilir, olmayan bşyi makyaj kurtaramaz.
Örnekteki kadının yüzü, esasen gayet düzgün, hatlar belirgin ama solgun ve renksiz...
Bakım=makyaj mantığınıda hiç anlamıyorum
Temizlik, düzgün ve uyumlu giyim; fiziğe, sağlığa dikkat... bunlar bakımlı bir insanı işaret eder. Makyaj işin rengi hepsi bu
Ya erkeklerde hepsi dogal severiz derler kiz arkadaslarina makyaj yapma topuklu ayakkabi giyme dikkat cekme derler sonra sagda solda nerde yuzunde 2 ton makyaj saclari kaynak dogalliktan bir haber kizlara bakarlar..
sağ taraftaki bayanın banyo yapıp sol taraftaki insana dönüştüğünü gören erkek, teklif ettiğine pişman oluyor. araştırmalar bayanların kendileriyle değil makyajlarıyla çıkıldığına işaret ediyorlar. adriana lima nın makyajsız halini gören ünlü erkekler, yaptıkları hatanın farkına varıyorlar ve adriana lima yı aldatıyorlar. yani bu aldatma olayı boşuna değil aslında. "para ile ilişki yaşama" bu olsa gerek...
Mesele şudur;
Herkesin kendince bir beğeneni vardır
1 kız vardır 10.000 kişi beğenir
1 kız vardır 10 kişi beğenir.
Az beğenilene toplumda "çirkin kız" denilir ki bu doğru bir yaklaşım değildir. Çünkü herkesin göz ve gönül zevki bir değildir
İlk defa sataşma amaçlı görüş paylaşmamissin adam olucan az kaldı
Cevap
48Cevap
Soldaki kızı öirkin buluyorsanız körsünüz sanırım :D kızın yüzü çok orantılı burnu çok güzel sadece yprgun ve cilt renginde sorun var. Göz altları kötü ama yüzü çok güzel hatta makyajsız sadece fondöten sürse sağdakinden güzel olur
Makyajla güzel olmanında pek bir anlamı yok :(
Ben bir erkegim ki beni bile makyajla beni görünce bir erkeğin ağzının suyu akacak şekle getirebilirler :(
Herzaman söylüyorum dış görünüşe takmayın, mühim olan iç güzellik :(
Erkekler makyajsız neden bu kadar sönük görünmüyo :D
Bence doğru değil. Her kızı makyaj kurtarmaz maalesef.
www.hiddeti.com/.../cirkin-kadin-yoktur_10377.jpg
Erkek içinde geçerlidir. Kendisine bakmayan, salan bir insan, yakışıklı/güzel olmaz. Önemsersen kendini, hepimiz güzel/yakışıklı oluruz.
Bakım makyajla olmaz her zaman söylerim
yüz için maske kullanmak, kaş ve bıyık almak
Mesela kirpiklere bakım yapsan, makyajsız da güzel olabilirsin
bu suratı bu hale getiren zaten makyajdır
makyaz yapan kadınlar kusura bakmasınlar geri zekalıdırlar. insan herşeyden önce sağlığını düşünür.
Tamam da fotoda ki kadin bakimli degil ki. boya badana yapmış kendine.. bakimli kadin farkli fotoda ki gibi degil.
Genel olarak doğru. Ancak kimi kızlar var ki, çuval giyse güzel gözükür. Hiçbir şey yapmasına gerek yoktur. Onları da unutmamak lâzım
çirkin kız yoktur makyaj malzemesine para harcamayan kız vardır :)
Doğal güzelliğin yeri ayrıdır. Bakım, çirkinliği belli bir ölçüde telafi edebilir.
Ne zamandan beri bakımlı olmak demek makyajlı olmak oldu. Ben yüzüme hiçbir kimyasal sürmem şimdi ben bakımsız mıyım, çok saçma
Okula işe alisverise boyle dugune gider gibi gitmeyecegine gore kotu duruşu gizliycek bir sey yok o yuzden her kiz guzel degil
Yurttaki kız ile yurttan dışarı çıkan kız arasındaki farkları gördükten sonra bana herkes güzel geliyor hjshbsh
Makyajla güzel olanlar bence hiç güzel değil anlaşılıyor zaten
her ne kadar bakım yapsanda makyaj gibi olmuyo bence doğruluk payı pekte yok
Bakımın içine plastik cerrahi de giriyorsa doğru bir laf 😄
doru bir cümle
bir kadın spor yapar fiziğini güzel korursa.
vucudunda kılları alırsa ya da estetiğe ihtiyaç varsa bunuda yaparsa artı bakım ve güzel giyim le her kadın güzel olur
Ben ne kadar bakımda yapsam makyajda yapsam olmuyor. Her halimle çirkinim yani
Hayır güzelsin
@Onaçokaşıkinsan gormedin ki
Kiz solda 17gosteriyo guya kiza bakim yapmislar. Kiz 35 gosteriyo sagda
Sağda ki evlenmeden önce, solda ki evlendikten sonra
çirkin kız var. sen o çirkinliği makyajla rujla kapatirsin ama yüzünü yikamayacak misin. ya da ilişkide makyajli mi olcaksin
Kızı bir makyajsız görüyorum "bu ne abi ya?" diyorum. Bir de makyajlı görüyorum "of masallah" diyorum.
Yani sewgilimizin yüzünü yıkamadan ewlenmiyoruzzz 😁
Makyaj olmazsa hiçsiniz, dolayısıyla o lafta doğru oluyor
Çirkin insan ne kadar bakım yapsana çirkindir aksini kimse iddia edemez.
Bakımlı olmak ile makyajı birbirine karıştıran kız vardır
bakımsiz dediğin gibi ama makyajlada güzel olanlar sahte değil mi?
Kesinlikle katilmiyorum. Yüze 2 boya sürmekle bakımlı olunmuyor. Bakım farklı bir olgu.
Çirkin insan yoktur bana göre; sadece çok güzel olan insanların içinde güzelliği pek farkedilmeyen insan vardır.
bazen gereken bakım bile kurtarmıyor buna katılmıyorum :/
genellikle bazı kızlar kendine bakmadiklari için diğerleri de bakıma önem verdiği için olabilir mi acaba
eğer söz konusu kız bakımla da güzelleşmiyorsa çirkindir maalesef. bakımdan kastım makyaj değildir. cilt bakımı, temizliği ve kendine yakışanı giymesidir.
cirkinlikten ziyade bakımsız insan kötü görünür kendisine saygısı olan insan bakım yapar
evet güzelliğin belli bir standartı olmadığı için birine çirkin gelen bir başkasına güzel gelebilir
Ben dogal severim. Makyaj li kizlardan nefret ediyorum ozellikle yuzune bodoslama dalanlardan ve yukardaki buna bire bir ornek.
Ben makyaji pek sevmiyorum dogalim genelde az makyaj yaparim
İşte cansın can
Hatta yok denecek kadar az bb krem. Suruyom. sadece
Doğallık en iyisi mesela ece seçkin kız çok güzel ama makyaj yapmada görelim diyenlere doğal güzelliğini göstermiş.
Bn cok. dogalim 26 yasima geldim boya yok. sacimda naturelim
Özelden resmini gönderir misin merak ettim valla bak. Yaşım 26 benimde m. oldum bu arada
Instaga geç istersen mesaj göndermiyorum sana sultanmehmet. f takip ediyorum elimde telefon var
Eklemek istemiyorum k bkma
Foton yok ondan dedim görmek için tam nese iyi geceler
Kocaman link. attim. oiyi geceler
Resmin yok gizli profil ve hz şemsin sözü var resim de
Var evet sana resmimin linkini attim takip olmadanda bakabilirsin
Hayır linkte sadece o var nese önemli değil sen böylede güzelsin yani kalbinin güzelliği
Off ya resmimi attim neyse
Tamam hadi iyi geceler :)
Resim direkman hesaba bağlanıyor hızlı resim diye bir yer var ordan da atabilirsin nese sıkıntı yok kardeş
Oda bnde yok iyi geceler
Hayır googledan hızlıresim. coma giriyorsun ordan foto ekliyorsun sonra linkle birlşkte mesaj olarak atıyorsun
Çirkin insan yoktur fakir insan vardırı daha doğru buluyorum paran varsa artık her yerini yapiyolar
Evet öyle kanki
O bence "güzel kız yoktur, makyajlı kız vardır" olarak değiştirilmeli.
Çirkin kız yoktur çirkin olsa kız olmazdı en azıNdan insan dogmazdi
Kız eğer çirkinse tarzıyla, makyajıyla bunu kapatır.
Ne kadar bakım ve makyaj yaparsa yapsın çirkin olan bir arkadaşım var
Yalan.. Kız çirkinse çirkindir...
Çirkin kız yoktur makyajsız kız vardır diyelim.
Kezbana ne yap kezbandır.
Çirkin kız yoktur, şişman kız vardır.
Yoo bildiğin çirkin kız vardır abi neden olmasın
Her insan kendince güzeldir
sağdaki silicone dolly bebeklere benziyor aynı
Çirkin kız yoktur makyajsız kız vardır gülüm o
Çirkin kız vardır kesin net
bence makyajsiz bile güzel bir kadin
Çirkin de vardır aslında.
cok dogru
kadinlar bakimimiza önem verelim :)
Kendine bakmasını bilen insan her zaman güzeldir.
Ama bu bakım değil boya badana
Sadece kadınlaa özgü bir durum değil.
Bakım demek makyajı basmak değil!!!
Çirkin erkek vardır ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar