Yaşlanmak istemiyorum, bu yüzden genç ölmek istiyorum?

Bence 30'dan sonra hayat bitiyor. Ben yaşlanmak istemiyorum... Şimdiden yaşlılık psikplojisine girdim..20 yaşındayım ama 25 falan gibi görünüyormuşum... Zaten bunun üzüntüsü bana yetiyor.. Neyse, bu fikrimi can sıkıntısından payşaşıyorum... Yaşlanmayı durduran bir şey yok mu?
Yaşlanmak istemiyorum, bu yüzden genç ölmek istiyorum?
Cevapla