Beğeniyor musunuz böyle arkadaşlar nasıl buluyorsunuz?
Ben kendi fikrimi Söyleyemeyeceğim.)


Ben kendi fikrimi Söyleyemeyeceğim.)






benimki şu en alttaki fotoda kızın bacaklarinin görünmeye başladigi yere kadar
evet saclarima dikkat ederim teşekkür ederim
bende uzatıcam artık karar verdim 😂 ama bu kadar değil
ben yöntemi buldum yaza kadar belime kadar uzar 😂
yılan yağı
şampuanın içine dogum kontrol hapı
gecen yaz kullandim 2 ayda bayagi bir uzatti
bende uzun halini özledim
sana ıyyy belki bu halimide seviyorum
😂😂😂
Cevap
4Cevap
Bı gün bir yere takılıp düşüp ölcekler, ne gerek var
Itici de. Sondan bir ustteki resimde kz ne tarafa durmus belli degil. Kıçi bir tarafta saci bir tarafta
Güzel birazda korkiyorum ben
benimkide böyleydi aşk acısı çektim kestirdim
En fazla kalcaya kadar olmalı bence
Fazlası zarar belde olması daha iyi :)
Tam kalçada ideal. Fazlasını sevmiyorum.
çok uzun be bu kadarı
kezo gibi duruyor, dize kadar uzun sac. :D
Güzele ne yakışmaz.
Ay iğrenç hiç hoşuma gitmiyor
en fazla bele kadar olmalı, fazlası itici.
Tuvalette zor olur xjjjs
uzun saçı seviyorum
Gereksiz
Gereksiz uzun.
gereksiz
Hoş duruyor
Hiç de güzel değil
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar