((http://i. hizliresim. com/4P2710. jpg))
Arkadaşlar 21 yaşındayım köşe miyim fotoğraflı?
((http://i. hizliresim. com/4P2710. jpg))

Yok köse degilsin kardesim kil köklerin var baya tüylenme var baya. bir sakal serumu al ve iki günde bir tras ol arada bir sarimsak ezip sakal trasi olduktan sonra sür yüzüne. Biraz yanicaktir ama faydasini görürsün
https://i.hizliresim.com/aLJ9l5.jpg Kanka güncel fotolara da bak yorumlar da attım sakal serumu alsam fayda olur mu
Baktim kardesim dedigim gibi sen faydasini görürsün cünkü kil köklerin var. Ha birde badem yagi kullan tatli badem yagi al dus yapmadan bir saat önce yüzüne yedir iyice sonra dus yap
İnşallah kanka çok sevindim ya
Bir keresinde sakalimda bir ufak dökülme olmustu onu cikarmak icin neler neler arastirdim buldum hem o cikmayan yerde sakal cikarttim hemde sakalim haci sakali oldu daha 19 yasindayim. Bana güven dediklerimi yap etkisini görüceksin
Sarımsak 2 gün traş duşa girmeden badem yağı sakal serumu kullan
Aynen. Sarimsagi haftada 2 kere yap. Her gün badem yagi sür her gün dus yapamiyorsan en azindan lavobada yika 1 saat beklettikten sonra gece yatmadan öncede serumu kullan. 3 günde bir tras ol düzenli iyice köpükle suratini tüylenmeleri al. Sonrada dua et bana 😂
1 ayda çıkar gibime gidiyor böyle yaparsam :))
Kardeş bazılarında geç çıkıyor az da olsa var sende yani köse değilsin 2 seneye toparlanır sakalların.
https://i.hizliresim.com/ALQ4yX.jpg Bu diğer yanak strese girdiğimde sivilce var kanka köşeler nasıl olur
Yaş 22 olacak nerdeyse benden küçüklerde var deli okuyorum ya😇
Yaşın küçük daha herhalde ancak çıkar az biraz var ben gördüm çok gür sakalada gerek yok bnce
https://i.hizliresim.com/aLJ9l5.jpg Bu olmuyor demi
Yok knk Köse de hiç olmaz sadece az olucak sakalın normaldir bu
İnşallah dediğin gibi olur
Cevap
13Cevap
Köse değilsin , bıyık ve sakal çıkmış , köse hiç çıkmayan demek farkındaysan yanağında da hafif çıkma belirtisi var köse değilsin... ( Kendime göre yorumladım o kadar çok güvenme bana göre böyle )
Benimkide ayni koseyiz galiba ileride belki gurlesir ama
Yaş kaç senin
20.
Sen 1 sene bekle ben de bu çıktı
vitamine ihtiyacın var
Gördün mü kanka güncel olanı
Kösenin kralı bende öyleyim kanka sıkıntı yapma
Nasıl ya çaresi yok bıyık çene var yalnız bizim sülalede köse adam yok
Olabilir kardeşim bizde de yok ama bende öyleyim hergun jiletle traş ol çıkar
https://i.hizliresim.com/ALQ4yX.jpg Bu diğer yanak güncel olana da bak istetsen kanka
Çenende çıkmış köse hiç çıkmayan değil miydi?
Bıyık ve çenem de var
Sanırım kösesin çünkü enazından fauller uzatdı
Hep traş makinesi oldum kanka ben
Evet
Oo benim kanki her yerde 😂
@Sonny_Black tabi ki bebeğim 😂
Hahaha😂❤️
@Sonny_Black çaresi YÖK mü
Evet
Yapma be üzdün çaresi var mı peki
Sen fotoları inceledin mi baya attım yorumlar da var şimdi çektim öyle
Sonuç köse miyim vay be hiç çıkmayacak o zaman
Peki teşekkür ederim
Olabilir
Yeni yeni mü çıkıyor yoksa köşeler böyle mi
Olabilir
Yeni mü çıkıyor dersin acep?
Burada daha net https://i.hizliresim.com/4P2710.jpg
kösesin
Köse nedir kanka
köse sakali çıkmayandır
askerlikte iyi işine yarar
Galiba olesin
Kanka güncel olana baksan
maalesef evet
Benim vücutta tüye Yok oda olabilir mi fazla yok
evet
Nasıl anladın kanka köse hiç çıkmamak değil mi
Evet kardeşim kösesin
Evet
kösesin
evet kösesin
Sakal çıkma ihtimali var
O kulaklara söküm.
KuLak da Ne var
Benimde aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar