Merhabalar yüzümün sadece sağ tarafında bissürü sivilce var kükürtlü sabunla hergün yüzümü yıkıyorum ve clindoxly adlı kremi kullanıyorum hiçbir fayda yok insanların yüzüne bakamıyorum insan içine çıkamıyorum özgüvenimi bile düşürdü bu sivilceler fotoğrafıda ekliyorum lütfen kesin çözüm bilenler yani bu sorunu yaşıyıpda atlatmış birileri ne yapabilirim yorum atabilirmi lütfen?
Sivilcelerim yüzünden insan içine çıkamıyorum yardım edermisiniz?
Cildiye ye gittim bundan daha kötüydü. Daha kötü oldu. Kafam kadar yüzümün bir tane bile yerinde sivilcesiz yer yok. Okulu aksatma kararı aldım. Son senem üniversite sınavına bu bacım çocuklari yüzünden çalışmayı reddettim. Yaş 17. Bunlar yüzünden özgüven 0 a kadar indi. Kanıyor, acıyor, morarıyor. Artık umudum tükenmeye başladı.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öncelikle bundan daha kotulerinide gördüm. Hiç üzülme diyemem herkes ergenlikte bu tarz sıkıntılar yaşar. Eğer tümden çözüm istiyorsan isotrexin içeren acnetrend roaccutane zoretanin vs kullanilirsin. Hiç zor değil kaç arkadaşım kullandı. Dudak kuruması patlaması yapmaması için bol su bol krem 4-6 ay içinde mis gibi cilt fakat bu surec su şekilde zorlu diye biliyorum deri altındaki sivilceler kusuyor kendini bol şans
İyice araştırıp iyi bir cildiyeci bul öncelikle hap kullanmanı hiç tavsiye etmem ben 8 ay zoretanin kullandim bir zaman bebek gibi oldu ama daha sonra yine çıktılar ve oldukça fazla yan etkileri var çok pişmanım gerçekten yediklerinin rolü de oldukça büyük iyi bir doktor ve beslenmeyle hallolur umarım. Maddiyat sıkıntın da yoksa zaten hiç kafana takma zamana bırak derim
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
1000tl ver şimdi sivilcelerin geçicek deseler yemem içmem veririm o derece maddiyat sıkıntım yok fakat çok yağlıda yiyiorum teşekkürler
aynı sorunları bende yaşadım tereyağı yiyosan yeme en büyük etken daksil al yüzüne sür kuruyunca tek çekişte çıkar birde bu çok önemli iyi oku soğanın suyunu bir şekilde ezip çıkar bir kaba koy bir kaşık yogurt 1 çay kaşığı zeytinyağı 1 çay kaşığı tuz yarım çay bardağı sirke yap yüzüne sür kokusu çok kötü ve yüzün biraz yanıyo sebebi sivilcerin köklerini kurutması sonuç muhtesem 1 hafta dene göreceksin