18 yaşındayım ve alnımda kırışık çizgisi var. Ne yapacağım?

Merhaba, ben 18 yaşına gireli 2 ay oluyor. Bir sabah aynada alnımda bir kırışıkla uyandım. Öncelikle saçımdan bir tel yapıştı sandım alnıma. Almaya çalışınca çizgi olduğunu anladım. Yaşlanmaktan çok korkan bir insan olarak ve duygusal günler geçirmemle beraber 1-2 damla göz yaşımı tutamadım. Bundan kurtulmak için ne yapmam lazım? Ve şu yaşımda oluşan bir kırışık varsa ileride alnım kırışıklarla mı dolu olur? Lütfen bundan kurtulmama yardım edin.
18 yaşındayım ve alnımda kırışık çizgisi var. Ne yapacağım?
Cevapla