"Sarışının adı, esmerin tadı" derler. Sizce ne kadar doğru?






Ne sarışın ne esmer ne kumral. Bir yere kadar insanların dış görünüşü önemlidir benim için bir yerden sonra sarisin olup çok kötü bir içe sahipse ruhsal olarak, onunla arkadaş olamam. İnsanı önce insan olduğu için sevmeli, sarisin olduğu adı olduğu ya da esmer olup tadı olduğu için değil. ..
çok doğru bir söz..
Teşekkür ederim efendim sizin böyle önemli paylasimlariniz olmasa bizler böyle görüşlerimizi paylaşma fırsatı yakalayamaz ki. .
o zaman takip edeyim seni sorularıma yorum için davet ederim. tabi gelirseniz
Elbette memnuniyetle. Teşekkür ederim.
sen neden hiç soru paylaşmıyorsun?
Sorularima önce kendim mantıklı cevaplar bulmak isterim içimde. Daha sonra insanlara danisir goruslerini degerlendiririm.
ama bazen öyle zaman geliyor ki, içimden geçen ne varsa yazmak ve paylaşmak istiyorum...
Tabi gereklidir, öyle zamanlarda mutlaka paylasmanizi tavsiye ederim. .. Danışarak insan içindeki karışıklığın tehlikeli bir hal almasını önler.
www.google.com.tr/search
Peki ya şimdi ne olacak 😀
sensinnn :D
onları es geçince sen kaldın elimizde :D
bu ülkede %70'ı nefes alsın yeter diyor siz neyin kafasındasınız öyle :D
Eskiden cevabı sarı olan bu soru günümüzde esmer olarak cevaplandırılmaktadır. daha düne kadar pornonun kraliçesi dediğimizde jenna jamison anlaşılırken artık gerçek kraliçenin jenna haze olduğu muhakkaktır.
şayet paylaşılan resimdeki gibi sarışın ve esmerse ikisi birden.. ama normalde esmer severim..
Cevap
32Cevap
https://i.hizliresim.com/qjQmqD.jpg
Sen Kara ver sence 🔥🔥🔥🔥🔥
Vayyy anamm vayyy tabiki sen 😘😘
Esmer diyorum :)
:) :)
Ben eşimi bile sarışın tercih ettim. o derece. Şimdi dağılın :p :)
ıyyy sarışın erkek mi :D
Hmmm :)
Hikaye.. Esmerlerin gönlü olsun diye söylenmiş bir avutma sözü.. Sarışınlar da bu söze darılmıyorlar, esmerlerin gönülleri olsun diye sineye çekiyorlar.. Tıpkı engelliye tanınan öncelik gibi, esmere öncelik tanınıyor..
niye semerler çirkinmi
@Beroşunuzz Değil tabii.. Fakat sarışınlar daha güzeller, daha kadınsılar..
o yuzden sarıya boyatacam sacımı sıkılırsam yeşil yaparım snra :D @Oluştur
Tabancalar patlasıın
Sarışınlar çatlasıııın
Esmerin adı oya
Benzer güneşe aya
Bir küser bir naz eder
Öptürmez doya doyaaaa
helal :D
Sarışının adı çıkmış, esmerin tadına bakılmış, kızıllar zaten or... u, kumralların da ta mk diye bir halk deyimi de vardır.
ne deyimmiş be
Beyaz tenliler napsın şimdi ben beyaz tenliyim siyah saçlıyım insan değil miyim ben ne oluyorum yani
sen ayrısın tabi :D seni katmadık bu kategoriye :D
Niye insan değil miyim ben
sen insanların en yücesisin :D sen esmerede sarışına da on basarsın :D sen varya seeen :D
Hahahhahahhahah güldürdü
gül tabi :D sen gül diye bu soruyu sordum ben :D ayrıca senin eline su dökecek kimse yok bu alemde :D seeeeeeeeeeeeeeensinnn sennnn :D yeter mi :D
Tamam güldük eğlendik yeter abartma 😂
bende onu diyorum hadi başka konulara git :D yorma beni daha fazla :D
Sarışınlık popüler olmasaydı kaşları siyah saçları sarı kızlar görmezdik😂
bak hele bu da doğru :D
beyaz tenliyim saçlarım simsiyah ben simdi neyim? :D:D
ne ayaksın sen yaa :D
Hepsinin ayrı tadı vardır. Genelleme yapmamak gerekir bence
gurme misin sen :D
ne esmerin tadı abicim ya, ülkemizde esmerden geçilmediği için kalplerini kırmamak için uydurulmuş bir söz bu.
Ben inanmıyorum. Esmer tene bayılıyorum ama erkekte :) Beyaz tenli bir kadın olarak vücudumda en beğendiğim özellik tenim :)
yalan bunlar gerçek aşkı bulduğun kadın kimse aşk onda güzeldir gerisi sadece teferruat ama kumralın yeri ayrıdır kanks ;)
yanlıs bence filinta gibi sarısınlarda var :D yüzüne bakılmayacak esmerlerde
çekememezlik var sanırım, sarışın hanım :D
yok valla ben esmerim :D kara kaş ela göz siyah sac hepsi bende :D ama ben sarısın kızlarında güzel oldugunu dusunuyorum :D
hmmm :) dudakları falan kiraz gibi oluyor dimi :D
ruja baglıdır :D ama ben makyaj yapmıyorum göz kalemi haricinde :D karsıyım
aman sen her şeye karşı ol zaten :D
:D:D
Katılınır. Sarışının 'da ayrı bir tadı var en iyisi ortaya karışık.
Herkesin hayatina kimse karisamaz. ben su sekil giyinirim
Doğru demişler sarışınların bir çekiciliği olduğunu düşünmüyorum tam tersi tenleri bana itici geliyor
Valla kadınların hepsi ayrı güzellikteki çiçek gibi
Sarışın ve kumral
Sevmem ben öyle kavruk kavruk
Bence %100 doğru tez 😄
Esmer kiz konustu 😂😂
ayırt etmiyoruz biz öyle sarışınmı kumralmış esmermiş :)
Esmer ler çikolata gibi devamlı istersin sarışın şeker gibi gözleri ni alamazsınız 😊
bilmiyorum bakmadim tadlarina
bak ozaman öyle yorumla.. bekliyorum
Kumralım ve güzelim hahhahaytt
diyosun :D göreydik iyiydi :D
dur şimdi niyetimizi bozdurma yaaa
niyet mi :D ne geldi aklına :D
boşver...
anladım sabah sabah ateşlenmişsin :)
:)))
her ateşin bir sönüşü vardır. ama o ateşi tekrar alevlendirmek yine tecrübeyle olur... :)
Esmerler bana itici geliyor ya
Kumral der es geçerim 😊
Kumral aralarina girerse esmer sarisin yalan olur.
Bilemiyorum. Renkler ve zevkler tartışılmaz bence.
bence sevdiğinin gözleri :)
Ya hepsi aynı halt:))
sarısın ayrıcalıktır :)
Bilmem bence de esmerler :)
Esmerin de adı var be shdjaak
adı ne :D
Esmer 😂
esmeralda deseydin olurdu :D
Esmer tek geçer ya. 😆
sarışının da tadı var öyle demeyelim
demeyin öyle :(
dedik valla kusura bakma :D
napıcaz sofraya koyup yicek miyiz?
çok doğru sarışıın esmerin yannda ne?
sarisin olmadigin icin tabi
guzel degilsin demedim ya :)
esmerim biçim biçim
@alicr laaaaaaaaaaaaan herkese yazıp durma :D sabah sabah...
Kumral kumral 😃
dabii canım :D
Esmer olduğum için objektif bir yorum beklemeyin😁
onuda size sormalı
ortaya karışık :D
iyisin abi yetrki kadin olsun demi ama ;)
tabi canım nefes alsın yeter :D
hepsinin ayrı bir güzelliği var
Esmerlerden vazgeçmem :D
Tad mad bilmem ekmek banar yerim dibini sıyırırım
kurban olurum sarısınlara :D
sarışına can feda bee. bayılıyorum gördüğüm zaman.
%100 doğru bence
@alicr bir yorum daha yaparsan seni engelliycem ve bir daha yazamayacaksın...
Sarisin olabilr sence hangisi? :)
Su sarıya bak kim esmer ister ak assfa
en iyisi ortası kumrallar
Sarışın candır
hmmm :)
esmer candir
gerisi heyecanmıdır :D
Yanlış
Inadına kumral
Ben kumrallari daha çok svyrm
bilemedimki
Kızıl.
esmer candır..
Tatt onemli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar