Roaccutane- zoretanin kullananlar bir bakabilir mi? Çok acil lütfen?

Arkadaşlar zoretanin kullanıyorum. 3 hafta bitti. Dün yüzümde yumuşak bir kist çıktı. İçten kistik sivilce gibi ama büyük. Ten renginde olduğu için dışardan farkedilmiyo ama dokununca yumuşak bir kist var. Bitane de küçük var. Bu normal mi yoksa ilaca ara vermem mi gerekiyo? Sizde oldu mu?
Roaccutane- zoretanin kullananlar bir bakabilir mi? Çok acil lütfen?
Cevapla