5 yıldır açık karamel kullandım palette'nin ama ne kadar sevsem ve yakışsada biraz değişiklik yapmak istiyorum sıkıldım :) Bakır kızılı hoşuma giden bir renk beyaz tenli olduğum için bana da yakışacağını düşünüyorum :) Lakin ben yıllarır Palette kullandım ve bu markada bakır kızılı tok tarçın bakır var onu yapmak istemiyorum... Sizlerden yardım almak istedim kızlar aranızda bakır kızıl yapmış olan olabilir ya da bir yakını hangi marka boya kullandığınızı ve memnun olup olmadığınızı sormak istedim. Deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. ***Ufak bir sorum daha olacak şu renk aklımda olan.. bakır kızılıı bu oluyor değil mi? :D sonra hüsrana uğramak istemem. saçımı annem boyayacak :)
Güncellemeler
+1 yıl
Bu renkten vazgeçtim yorum atmayın artık.
Kızlar, Bakır kızılı en iyi hangi boya markasında çıkıyor?
7.77 tam bakır kızılı :) palette idi benimki. Böyle oluyor. Bu arada fotoda çok uzaktaydım kalite düşük olabilir :D ha bir de zamanla daha güzel oluyor. Başta kırmızılık oluyor bakır kızıl karışımı bir şey zaten ama bikaç yıkamaya daha güzel bir renk çıkıyor
Bilmiyorum ki emin olamadım bende ama bakır kızılına benziyor ya da sadece bakır rengimi acaba uff bilen çıkmazsa yarın kuaföre gidip göstereceğim fotoğrafı :D
En İyi Cevaplar