Merhabalar kaşlarıma kalıcı makyaj yaptırdım fakat 3 gün su değmesin dediler yüzümü nasıl yıkayabilirim su değirmeden 😔 dün birşekilde kapatıp yıkadım ama yinede su değdi. Bu 3. cü yaptırışım sürekli su değdiği için rengi gidiyor. Fikir verin bana😔😔


su değmesede bu kadar dolgun gözükmiycek zamanla yine atıcak bu ton kalmıyo malesef ama kim almışsa kaşlarını alın yapına uygun ve güzel almış
çok güzel olmuş. uygulayan harika uygulamış. sanada çok yakışmış. ama çok acımıştır.
Teşekkür ederim 2. Kat olduğu için biraz acı oldu evet ama ilkk katta olmamaıstı
Gozlerinden asagusini su ile yilarsin yukarisinida islak mendille sil.. ne kadara yaptirdin?
850 tlye ama çok iyi yaptı
Kime/nereye yaptırdın ben de yaptırmak istiyorum
Streç filmle kaşlarini kapatip öyle yüzünü yika
Cevap
23Cevap
Çok güzel olmuş ve çok doğal görünüyor maşallah diyelim
Guzel olmus kaslarin. O bolgeye su degdirme pamukla tonikle yuzunu temizle
yaaa bir yörüünnn gidinnn dellendümen adamııı... bıde evlendırme programında biri yapmış tokatııı basasım geldi..
sadece gözlerini yıka yavaşca, ya da ıslak mendil ile sil
Yıkama arkadaşım mecburmjsun madem. bisey yapıyorsun kurallara uy
yıkama yüzünü 3 gün nolcak bütün ömür söz konusu :D
kıl tekniğine neym gerek yok valla amozon ormanları gibi kaşlarım var zaten :)
yıkama 3 gün hele ne olacak ıslak mendille yüzünü sil sadece
yüzünü pamukla sil. ve ne kadara nerede yaptırdın yaptırdıktan sonra 2. ayında görsel varsa lütfen paylaşır mısın yaptırıcam ben de
Çok güzel olmuş nerde yaptirdin bu ara lutfen su degmemesine dikkat et
bile bile yaptırdığına göre yıkama.
on numara hatun sun l a n
Kadının sadece kaşı görünüyor :D
Ne kadara yaptırdın canım ya
Kuzum normalde fiyatı 850 tl ama ben makyözlük yapıyorum o yüzden tanıdık yer olduğunu için bana reklam amaçlı bedavaya yaptı. Ama ben bayıldım tekniğe
Ben de istiyorum da 850 çok ya bir de öğrenciyim yani verilmez o para :(
Ya çok abartı bariz birşey yok ise zaten yaptırma kontör kalemiyle düzelt
Ya benim kaş uca doğru inceliyor
Başlangıç kısımları baya seyrek onun dışında kaş şeklim falan çok güzel oralarda düzelse süper kaşlarım olacak da
Jiletle sarımsak sür
İşe yarar mı cidden
Evet benim kaşlarımın ortası aşırı derece açıktı ve seyrekti heryeri bu sekilde yapmıstım yaz tatilimde hepsini jiletledim sarımsak sürdüm hergn inanılmaz güzel çıktı
Jiletten Korkuyorum
ıslak mendille yıka yüzünü sende bebek :)
Denizde yıka canım deniz suyu getir eve aklına geldikçe sil iyice 2 güne çıktı benimki
Demek ki su bazlı kaş kullanmamışlar.
ortasi cok ayrik degil mi
Ben ilk yapıldığı resmi attım şu an tam yerindr
iyi hayirli olsun o zmn canm
Şimdi O Kaşlar Boya mı Kıl mı?
Kağıt havluyu islat onunla sil yüzünü
Gayet güzel olmuş, bizim salondada yapıyoruz
Yıkama yüzünü 😁
Günde 5-6 kere yüz yıkayan biriyim lütfen 😂😂
😂😂😂
Ahhaha teşekkürler 😇😇🤣
Acıdı mı ya
Ne kadara yaptırdın
Ne kadar kalıyor
İlk yaptırdığımda çok acımıstı. Ama uyuşturucusu iyi olursa his olmaz acın olmaz
Çok güzel olmuş
Oraya bant bağla öyle yıka 😀
Islak havluyla sil yüzünü kadına degdirme nemli
japon cizgi filmi gibi cikmis resim
Islak mendille sil
Hiç beğenmiyorum böylesini,
yıkama pis pis dolan :D
yüzünü yıkama ama on numara olmuş :)
Güzel olmuş 😂
Çok doğal durmuş.
nerede hangi merkeze yaptıedınız?
Bende yaptirmayi düşünüyorum nerede yaptırdın?
Güzel
Ne kdrda gzl olmaya meraklisiniz ya. :D
Hoş olmuş ama
Güzel görünüyor
o nasıl bir şey
Fotoğraftaki gibi birşey 😎
perfecttt
garip duruyor
Su değmeden yüz yıkama? Biraz düşünmem lazım 😂
Sadece kaşlarıma değirmeden
Bir bezi ıslat sil 4-5 defa. Aynı etki olur 😉
Teşekkür ederim 👏🏿😇
rica ederim 😆
beğenmedım
bant falan yapıştır
Gecerli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar