Merhaba.
Kullandıgınız en iyi fondoten ya da kapatici hangisi kızlar?
Kullandıgınız en iyi fondoten ya da kapatici hangisi kızlar?
kesinlikle estee lauder double wear, ben hep pahali urunler kullanirim cildimde sivilce ya da kapatilacak bisi yok aslinda ama porselen cilt istiyorum hep, chanel dior tom ford dolce gabbana hepsini kullandim ama 3 yildir estee lauder double wear kullaniyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum bir kullan sora vazgecemeyeceksin ben 4 tane bitirdim bu 3 yilda
Kuru ciltlerde de etkili oluyormu?
@RanaakdoGan ya farketmez ki kuru yagli, cildin cok kuruysa alttan 5-10 dakka once nemlendirici krem sur bitti, bide uzerinden pusra falan surmeye de gerek yok cunki kendisi pudralasiyor zaten matlasioyr deride yani git kesinlikle bir dene derim ben
teşekkür ederim canım
Kuru cilt için mac face and body kullanabilirsin. Kapatıcı olarak şu an loreal true match var memnunum.
sivilce kremi ama en kral fondoten halt etmiş efsane birşey bu yüzümü pürüzsüz gösteriyor hemde sivilceleri yok ediyor sdfg
www.pufnoktalari.net/.../imex-sivilce-kremi1.jpg
Cevap
0Cevap
Primary concealer ve new well studio make-up argan oil foundation harikalar.. Ayrıca iki ya da üç farklı tonda alırsan kontür çok güzel olur tavsiye ederim..
Diaderminenin bb krem acayip etkili ben severek kullanıyorum veya loreal parisin fondötenleri her iki markanın fondötenleri gayet iyi
anway diye bir markadan aldım yüz küsürdü amaa mukemmmeel hatta cilt dokturum yuzumde farkketti oda cok begenmişti etkili ve güzel
Note kullanıyorum kapatıcılığı mac den iyi, kuruluk yapmıyor çok parlakta değil.
Denemeni tavsiye ederim.
Estee lauder- double wear.. yeni aldim ve chanel, yves laurent kullandigim halde en cok estee lauder'i begendim
Bb krem kullanıyorum. 18-24 yaş içinde günlük kullanımda fondotene gerek yok bence. Cildin nefes alması lazım
kullanmıyorum fondöten ya da kapatıcı ihtiyacım yok Allah'a şükür
Kapatıcı olarak krolayn fondotön flormar mat serisi 👍🏼
Missha Perfect Cover senelerdir kullanıyorum vazgeçilmezim.
Fondöten kullanmıyorum ama kapat ici maybelline age rewind
Teorik olarak var 2 tane ama kullanmyorum. Yne tonları koyu kaçıyo bana. Bilmiyorum.
Yves rocher 😇
#patates
#rr
Kokusu için almistim😅😅 çok nadir kullaniyorum
Kuru ciltliyim, fondöten kullanmıyorum. Piyadaki akla gelebilecek neredeyse tüm kapatıcıları denedim, hesaplilarda en iyisi note bb cocealer, yuksek fiyatlida mac pro longwear. ama note iş görür
clinic ya da vicy güzel cc krem. olmadı daha uygun olsun dersen loreal
The Balm'ın Balm Shelter'ı çok seviyorum doğal bitişli renkli bir nemlendirici, ıslak bir cilt görüntüsü veriyor üstelik bakımda yapıyor indirim zamanında da uygun bir fiyata düşüyor
nyc 2 numarali sıkmali fondoteni
maybeline 1 numaralı kapatıci👍
Shiseido sheer and perfect fondoten ve clinique line smoothing kapatıcı
loreal infallible kullanıyorum en acık olanı ten rengini kavrıyor digeerleri turuncu duruyor güzel bence
kullanmiyorum ama elimde mac in kapaticisi var cok iyi gizliyor ikizim kullandigindan biliyorum pahali fakat degiyor.
l'oreal Paris güzel 👍👍
Dior NUDE AIR kesinlikle tavsiye ediyorum.
Deborah kullanıyorum ben
max factor kullanıyorum ben
Mac kullanıyorum ben
Kullanmıyorum en güzeli sadelik 😊
true match
Kullanmıyorum
Nivea fondoten
Lorealden memnunum.
Naked
Yves rocher
ben kullamıyorum
Kullanmıyorum
Ysl😊
Kullanmıyorum
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar