+1 yılHatun eli işte daha ne olsun. Böyle elleri tutup kırlarda gezmek sinema salonlarında korktugu için bu elleri sıkıp ta korkusunu yenmek isteyen bir sürü erkek var..
Bknz. Beeeennnn :)13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😄
- +1 yıl
Yorumları okduum sen hiç moralini bozma , cidden ben şahsen ellere çok önem veririm. Ellerin çok güzel nazar degmesin.
Soran+1 yılSağol 😊😊
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel beğendim
134 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
Cevap sahibi+1 yılRica ederim yaşın kaç acaba 🙂
Soran+1 yıl19 😄
Cevap sahibi+1 yılAbi çok iyi ya gerçekten çok zarif ellerin var be 😄
Soran+1 yılSağol 😄
Cevap sahibi+1 yılHadi ver tutayım bir ömür 😄
Soran+1 yılDalga geçiyor birde ya 😄😂
Cevap sahibi+1 yılYok be ne dalgası ben ciddiydim oysa ki üzdün.. 😄
Soran+1 yılÜzülme kıyamamm 😄😄
Cevap sahibi+1 yılO zaman ver şu elleri zaten havalar soğuk 😄
Soran+1 yılO zaman al 😄😂
Cevap sahibi+1 yılYaaaaaa canım mısın 😍😄
Soran+1 yılYaa abartiyosun sankiii 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılBu bir evlenme teklifi mi yoksa once tanışıp bir çay içsek mi? teklifimi 😏😌
Soran+1 yılKahve içsek teklifii ☺
Cevap sahibi+1 yılBir de zeki oy oy orta şekerli? 😏
Soran+1 yılİyi olur 😌
Cevap sahibi+1 yılGün saat mekan yer? 😏
Soran+1 yılAy bilemedim şimdi 😌
Cevap sahibi+1 yılTatlı, sevimli haller falan diyosun hıımmm 😏
Soran+1 yılÖyle mi diyorum 😏😏
Cevap sahibi+1 yılşu an öylesin diyemesende hissettim al böyle mıncır yanakları kedi gibi masumlaşsın 😏
Soran+1 yılHmm 😏
Cevap sahibi+1 yılHala bekletiliyorum 😏🙄
Soran+1 yılKahve içelim demiştim ama 😏
Cevap sahibi+1 yılKs'de mi içicez ama 😏
Soran+1 yılNerde içelim 😂
Cevap sahibi+1 yılReelde tabikide ya sen zekisin kendine gel sanal kahve nedir 😄
Soran+1 yılGizliden mi 😂😂😂
Cevap sahibi+1 yılİstedin de açmadık mı ne ayıp ne ayıp 😏😌
Soran+1 yılbir insan neden gizliden görüş paylaşır ki zaten 😏😂
Cevap sahibi+1 yılÇünkü abaza sanıyolar napayım 😒😏😄
Soran+1 yılAçmayı düşünmüyosun heralde 😂
Cevap sahibi+1 yılHemen açıyorum durur musun 🙈
+1 yılCanim cok bakimli duruyor masallah cok begendim boyle notr renkler hem bakimli hem sade gösteriyor
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😊
+1 yılBu rengin biraz daha koyuları hoş , bunu daha çok bizim buradaki bakımlı teyzeler kullanıyor.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Boyun 165-170 civarinda 48-51 kilo araligindasin ellerinde gayet guzel
13 Yorumla
Soran+1 yılBoyum 1.75 kilom 60 teşekkürler 😄
Soran+1 yılSağol 😂
bir kızda çok dikkat ederim tırnaklara güzel duruyo kıskanılası iyisin hadi😄
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😄
Güzellik & Bakım konusunda 337 cevap paylaştı. ansızın gelen bulaşık yıkamamıs bu hatundan gelin olmaz hissi :D
12 Yorumla
Soran+1 yılYıkıyoruz ya o kadar da değil 😂
2. fotoda serçe parmak digerlerine küsmüş ayrı takılıyor :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen 😄
+1 yılEl fantazisi yok bende ama parmakların baya uzunmuş :)
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya pek beğenmiyorum ama boyum uzun olunca parmak da uzun oluyor işte :/
+1 yılTırnak boyun tam olması gerektiği gibi pastel tonları ojeleri de severim zaten.
10 Yorumla
+1 yılrahatsızlıkların var migren sünizit baş ağrısı beyinle alakalı problemlerin var. ayrıca psikolojini düzeltmen gerekiyor aşırı sinirlisin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBnce cok guzel daha uzun yapıyorlar iğrenc oluyor seninkiler süper bnce canım
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
Cevap sahibi+1 yılOyy yirim seni :)
+1 yılEller çok dikkatimi çeker dikkat ederim ellere ama çok itici kardeşim boyama gereği neden duyuyorsun?
00 YorumlaBoyun 170 alti değil.
Doğru mu?116 Yorumla
Soran+1 yılBoyum 1.75
Soran+1 yılAnladım sağol 😊
Soran+1 yılDüşünmem lazım 😂
Soran+1 yılUzattım o kadar ya kesmeye kıyamam 😂
Soran+1 yılÜzdün...
Soran+1 yılTanışıyor muyuz derken
Soran+1 yılHayır
+1 yılEllerin güzel de oje rengin :S
12 Yorumla
Soran+1 yılHmm :/
- +1 yıl
Zevkler ve renkler yüreğine sindiyse sorun yok.
Aman Tanrım onlar ne ole 😂
136 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu kötü 😂
Soran+1 yılDalga geçiyor gibisin ama teşekkür ederim 😄😂
Soran+1 yılTakıntılı değilim sadece sormak istedim 😂😂
Soran+1 yılBu hiç iyi olmadı..
Soran+1 yılSusar misin 😂😂
Soran+1 yılÇok uzun değil abartma sende 😏😏
Soran+1 yılEvlenince kisaltirim artik 😏😂
Soran+1 yılYok böbreklerini çekip almiyim diye 😂
Soran+1 yılSen olmayacağına göre sıkıntı yok onuda kocam düşünsün 😂😂
Soran+1 yılYazdığından hiç bişey anlamadım desem 😂
Soran+1 yılYa zaten uygulamadan giriyorum hiç uğraştırmasan 😂😂 güzellik bakim kategorisinden arayip bulabilirsin 😂
Soran+1 yılNe kadar beceriksizsin nasil bulamadin 😏😏
Soran+1 yılNeyse artık 😂
Soran+1 yılAy yeter ama 😂😂😂
Soran+1 yılEngellememi ister misin 😂😂
Soran+1 yılÇok komiksin ama senn :( 😏😏
Soran+1 yılSağol abim 😂😂😂
+1 yılMukemmel otesi boyun da 1.75 bir erkek daha ne ister
00 Yorumla
+1 yılOrta parmak biraz fazla gelişmiş. Çok mu su içinde kaldı :)
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel ellerinde tırnaklarında :)
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😊
+1 yılKoyu renk oje hoş dururdu..
11 Yorumla
Soran+1 yılKoyu renk de süreriz..
- Güzellik & Bakım konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılsoğan kabuğu olmayaydı iyiydi
14 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım 😂
- +1 yıl
ojenin rengi soğan kabuğu :)
Soran+1 yılNe kadar da bilgili bir erkek helal olsun 😊😂
- +1 yıl
sende sağol güzel elli kadın. :)
+1 yılKırmızı olsa çekici olabilirmiş :D
13 Yorumla- +1 yıl
Ellerin güzel
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılÇok güzeller bence :)
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ☺
- +1 yıl
Rica :)
Serçe parmağın biraz uzun olmuş.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 590 cevap paylaştı.
+1 yılİyi gitar çalarsın sen veya keman...
10 Yorumla
+1 yılNormal, tırnaklarını bundan fazla uzatma bence.
10 Yorumla
+1 yılValla cok guzel duruyo yaa
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😄
Gizli Üye(36-45)+1 yılEl fetosi olarak soyluyorum muhtesemmm
19 Yorumla
Soran+1 yılSağol 😄
Cevap sahibi+1 yılFotolaro kaydettim hakkini helal et,)
Soran+1 yılAhahhah helal olsun 😂
Cevap sahibi+1 yılSaol. yapacaklarimdan bir haber asffbj
Soran+1 yılNiye napicaksin
Cevap sahibi+1 yıl=D ahaha kızarsn
Soran+1 yılSöyler misin 😄
Cevap sahibi+1 yılMast )
Soran+1 yılSilersen sevirim böyle bir saçmalık olduğunu bilmiyodum 😊
- Güzellik & Bakım konusunda 482 cevap paylaştı.
+1 yılTırnakların güzel ama tırnağının arasında pislik var gördüm 😆
03 Yorumla
Soran+1 yılNerde var ben niye göremedim 😂
- +1 yıl
İlk fotoğrafta baş parmağının ortasında nokta şeklinde kırık beyaz rengide 😄
Soran+1 yılHmm 😄
+1 yılİnan kısa tırnağa oje daha güzel duruyor
10 Yorumla
+1 yılkazak renginden sürmelisin
10 YorumlaUzaylı tırnağı gibi
17 Yorumla
Soran+1 yılKezban gibi bunu sormak istemezdim ama kaç kere uzayli tırnağı gördün :( 😂😂
Soran+1 yılSormadım say 😄
Soran+1 yılBaşarılar dilerim o zaman hakkını helal et...
Soran+1 yılSenin için dua edicem 😂
+1 yılGüzel 😉
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ☺
Gizli Üye(25-29)+1 yılEllerin hanımeli gibi.
10 YorumlaGüzel uyumlu gayet zarif ellerin
10 Yorumla
+1 yılÇok güzel ellerin var
10 Yorumlayoo eller guzel
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😊
+1 yıltam ıstedıgım gıbı bır el D:
10 YorumlaEllerin çok güzel
12 Yorumla
Soran+1 yılSağol 😄
+1 yılgzlll
11 Yorumla
Soran+1 yılTskrlr
Güzel zarif duruyo da uzmanlık alanım ayaklar 😃
10 Yorumlayok güzel olmuş
10 Yorumla
+1 yılİyi iyi
10 Yorumlaısırmalık
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol 😄
- Güzellik & Bakım konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel renk
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılguzel ben begendim..
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılben masallah dedim benim degmemistir..
Soran+1 yılAhahah sağol 😄
+1 yılDaha saçma bir renk yok muydu?
00 YorumlaBence güzel
10 Yorumla
+1 yılCok minnos
20 Yorumla
+1 yılgüzel :)
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhoş beğendim
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılkardeş miyiz biz acaba eliminin aynısı A:SD
+1 yılgüzel güzel.
10 Yorumla
+1 yıliyi güzel yani.
10 Yorumla
+1 yılOrta parmağın benimle aynı boyda :/
31 Yorumla
Soran+1 yılBoyum uzun olduğu için parmaklarım da uzun :/
+1 yılYok.
00 Yorumla
+1 yılBoyu bilmem de renk çok fena. =(((
03 Yorumla
Soran+1 yılKötü yani? 😄
- +1 yıl
Evet renk kötü ama elin ince güzel. =D
Soran+1 yılAnladım sağol 😂
+1 yılRenk kötü
10 Yorumla
+1 yılÇok beğendim :)
10 Yorumla
+1 yılGayet guzel
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılBence itici duruyor
03 Yorumla
Soran+1 yılOje mi tırnak mı yoksa genel olarak elim mi? 😄
- +1 yıl
Ojeden dolayı tırnakların hugodaki cadıyı getirdi aklıma :) sanırım ojeden dolayı tırnakların itici gözüküyor
Soran+1 yılAnladım 😊😄
+1 yılgüzel duruyor
10 Yorumla
+1 yılUzun güzel duruyo
11 Yorumla- +1 yıl
Oje secımını begendımm sadelıgı sevıyor olmalısın
+1 yıltatlı
10 YorumlaGüzel
10 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar