Çok mu biçimsiz? Uzatamıyom çünkü kırılıyo ve çok ince ve tırnak yatağım çok kısa ve geniş


Çok mu biçimsiz? Uzatamıyom çünkü kırılıyo ve çok ince ve tırnak yatağım çok kısa ve geniş


Kötü değil sadece bakımsız. Biraz bakım yapsan daha güzel olur. Bakım herşeyi güzellestirur ve kendini de daha mutlu hissettirir. Bir manikür yaptır birazda tırnak uzat ellerine sürekli nemlendirici kullan güzel birde oje sür bak nasıl elinin güzelliği ortaya çıkıyor.
Haklısın😍 bi ara öyle yapıp ellerimi tanıyamamıştım ama sürdürmesi çok zor oldu, tırnaklarım ince ve kırılgan. Küçükken yediğim için de yamuk ve biçimsiz toparlaması çok zor oluyor. Psikolojim çoğunlukla bozuk olduğu için de uğraşıp zor sonuç alacak halim olmuyo.😅 şu an da işim gereğği kısa tutmam gerekiyor. Hayırlısı artık😂
Cevap
5Cevap
Bence uzatmayı deneyin biraz.
tamam
yok normal, sende benim gibisin tırnak uzatmayı sevmiyorsun galiba
bulaşık yıkadıktan sonra mı çektin fotoğrafı ellerin neden buruşmuş
Kalın parmaklisin kötü niye olsun Allah öyle yaratmış uzun tırnak zaten pislik 😐
Tırnak nerde ben göremedim 😂
Avuc iclerin ne pempisss
Bence et dikkat etmedigin cok sey olabilir kendinde
İyi manada soyledim her hengibir alaka yok.
Ayyyy cildirtma en iyi yonden mesala kanli olmana hemogram iyi yani
Peki :(
Begenmekte suc
Hayır iyi
😊❤
Kötü değil o kadar
Herkesten farklısın en azından estetik yapanlarin hepsinin aynı her insan kendine özgü şeyleri vardır sonuçta
boş ver knk en azından kendine saygın var uzatıp herkese benzetmiyon takma
Eywlahh knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?