İçerden diş teli konuşma bozukluğu yaparmı? tecrübesi olan? Tanıdığı olan?

20 lik dislerim ciktiginda bir Allahin kuluda gelip bunlar on dislerini eger buker demedi. E ben nerden bilim mubarek kac sene oldu hala cikiyorlar. Cok buyuk bir hasar yok. Ancak tamamen duzenli olupta azicik bozulunca insan bir sinirlenmiyor degil :/ tamam tamam itiraf ediyorum gozle az görülür dişle hissedilir vahimlikte. Yapan duyan eden bilen varmidir İçerden tel taktırıdığında ne gibi konusma bozukluklari veya hissiyatlar oluyo? Normal dis teli takanlarda anlatabilir rahatsizlik konforsuzluk meselesini?
İçerden diş teli konuşma bozukluğu yaparmı? tecrübesi olan? Tanıdığı olan?
Cevapla