+1 yılHerkese yakismaz cil yalmiz yuzune gore degisiyor. Burda bir kadin vardi cilli cok yakisiyor ona ismini unuttum
02 Yorumla
Soran+1 yılFoto atta bakalim kardes bizimde gozumuz gonlumuz acilsin ya😆😆
- +1 yıl
Bende yok ki.. Burda bir kadin uye de gordum cilliydi kendisi gayet hos gozukuyordu
En İyi Cevaplar
Çiline göre tipine göre değişir
014 Yorumla
Soran+1 yıldur seni en iyi görüş seccem dogru dedin :)
Soran+1 yıldogru :)
Soran+1 yılolmasam neden sorayim :D
Soran+1 yılhmm sonra geciyor mu
Soran+1 yılonunda garip bir guzelligi vardir 😊 millet yazin sac rengini acmak icinn birsuru sey kullaniyor. hem erkekler artik seviyor cilleri
Soran+1 yıloyle 😊😊
Soran+1 yıl:) :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
+1 yılçillileri sevmem. ama sonuçta o seçmedi çili Allah verdi o yüzden. saygı duyarım.
12 Yorumla
Soran+1 yılne güzel demişin be adam :)
- +1 yıl
e güzel demek doğru düşünmek lazım. :D
+1 yılBence çok çekiciler. Etrafımda varlar kendileri sevmiyor çillerini makyajla örtüyorlar saçmalık.
23 Yorumla
Soran+1 yılAyni ben kardess bende makyaj yapiyomm kapatmaya calisoym falan ama sevgilimde sen gibi coook seviyordu :( birakti beni
- +1 yıl
Onu sevmeyecek erkek azdır bence :)
Soran+1 yılHe kardes ozelden mesaj atta konusakk 😅
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılBen böyle bir soru sormuştum aylar önce :))
Ben çok yakıştırıyorum kızlara çil25 Yorumla
Soran+1 yılyaaaa bende de varrr :D
- +1 yıl
Valla? Bakim? 😀
Soran+1 yıl:D seni uyanıkkkk :D :D ama olmazz kii :(
- +1 yıl
Olur olur bskim 😀😀
Soran+1 yılamaann fotoya baksan nolcak sanki gönlüm başkasında olduktan sonra? :( :)
+1 yılYakışanıda var yakışmayanıda ama ben çoğuna yakıştırıyorum...
30 Yorumla
+1 yılÇilli kızlar çok tatlı oluyor bence 😊
212 Yorumla
Soran+1 yılbende öyleydim ama sevgilimden ayrıldım şimdi tatlı degil ekşiyim hep üzgün :(
- +1 yıl
Üzülme değmez çünkü..
Soran+1 yılbiliyomusn tanıdıklarım sen çok güzelsin üzülme degmez falan diyorlar ama ben onu çooooook seviyom yaa kölesi köpegi olurum ama başkasıyla sevigili olcam diyor kafamı dinliycem bktım senden diyor sonra kadınlardan tiksindim senin yüzünden diyor :(
- +1 yıl
Oha sende gururlu ol yazma bir daha ona, boş ver bak çok da güzelmişsin çıkar at gözlüklerini etrafında ondan iyi olup da senin göremediğin kişiler vardır elbet.
Soran+1 yılöyle diyon dogru diyonda etrafımda kimse yok ondan iyisini bir bulsam zaten hemen evlencem ondan iyisi yok bence ama gurur falan yok bende kalmadı sadece onu istiyorum :( başka erkeklerden tiksiniyorum sevemyorum kimseyi alışamıyorum. bende takıntı var bir adamla evlendıgımı düşünüp sabah uyandıgımda onu görecegimi hayal edince migdem bulanıyor tiksiniyorum adamdan :( ama ben bu eski sevgilimi uyurken gördümm çook begendimm öyle sevdimm :( yoksaaa ben hiç kimseyle yapamıyom zaten ilk sevgilimdi de oda gitti :( :( hiç kimseyi kabul etmedim buna güvendim buda beni mahvetti yaa :(
- +1 yıl
Allah yardımcın olsun ne diyeyim..
Soran+1 yılSaol kardeş :)
- +1 yıl
Sende sağol 😊
- +1 yıl
Ahahahah muhabbete gel ya. Kızlar hep çocuk kalıyor işte :D O yüzden seviyorum ya sizi :D Kızım yaşın 20, 1 sevgilim oldu diyorsun. İnsanlar kaç sevgili değiştiriyor ve her değiştirdiğinde bir daha olmaz, böylesini bulamam diyip depresyona giriyor. Ama sonra illa ki birini buluyor. Belli ki çok trip atmışın, çok kıskanmışın falan da bıkmış çocuk senden. Bunj aimaya bak, birini severken üstüne gitme çok, bıktırma. Tüm Türk kızlarının sorunu bu... Ve 1 sevgili az geldi bana daha birsürü sevgilin olur yaşın genç. Bu yaşta evlenmek facia olur, en az 25 olmak gerek bence :) Tatlı, sevecen, mutlu olmaya çalışan bir kızsın sanırım. Geleceğini düşünmeye bak, gerisi elbet gelir :)
Soran+1 yıl@betheweapon yaa kardeş dogru diyosun daa insan ilkini bir yerde hiç bulamaz bide ben onun uyuyuşuna aşık oldumm çok güzel uyuyor :) :* hem ben öyle elli tane sevgili degiştiremem elimi sallasam degil ellisi yüzüde gelir amaa illede o :( çoookk seviyom onu ondan iyiside yok biliym bana bir dönse hmeen evlencem :)
- +1 yıl
Darılma bana ama çok canımsın :D
Soran+1 yıl@betheweapon teşşekkür ederim darılmadım ki :D
+1 yılBen de çilli kızları ve kızıl saçlı olan kızları daha çok beğeniyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılBEN KIZIL SAÇLI DEGİLİM
- +1 yıl
Özellikle onlar hoşuma gidiyor.
Soran+1 yılAllah gonlune gore versin kardes.
- +1 yıl
Teşekkürler kardeş 😉
+1 yılÇilli kızları çok hoşuma gider. Böyle tatlı tatlı noktalar, sıkacaksın yanaklarını :D Çocuğumuz çok tatlı olurdu :D
03 Yorumla
Soran+1 yılValla mi keske benim sevigilim de beni birakmsaydida oyle deseydi yaa 😢
- +1 yıl
Şimdi bilemiyeceğim, fiziğin nasıldır? Suratın nasıldır? Güzel misin, çirkin misin? Bunu bilmeden ilişkin hakkında yorum yapamam. Ama benim hayatımda hem manevi hem seksi olarak süper gelmiştir... Kafana takma, çil iyidir. Biri gider biri gelir, hayat böyle işte.
Soran+1 yılönemli olan fizik, görünüşi surat, çirkinlik degil kardeş sen bu dünyayı yanlış anlayanlardansın. bir insanı sevmeden önce karakterine bakcaksın. her kadın güzeldir amaa kocasının yanında her kadın seksidir ama kocasının yanında ben sana şimdi seksi bir foto yollasam ya da buraya atsam kocama özel neyim kalıcak ki? hem hep böyle dediğimiz kaybetmiyor muyuz? biri gider biri gelir... biri gelsin ama o tek ve sonsuz olsun benim ilkimdi sonumda olsun isterdim. bence etraftakilerin ne ddiği ne yapmaya çalıştıgı önemli degil seviyorsa düşeceksin aşkın peşine leyla da olacaksın mecnunda... bence aşk gurur tanımaz bana arama geri döner diyenleri dinlemiyorum hergün arıyorum, ben kölen olurum yeterki kabul et beni diyorum. hayatım boyunca onu kaybettigimn pişmanlıgını yaşamak istemiyorum. uzakta oldugumuz için hep tartışıyorz ama ben biliyorumm böyle olmayacak eskisi gibi olacagz :)
+1 yılBazilari cok hos oluyor bazisina hic yakismiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılAynenn ya dogru diyon bende kendime bazen cok yakistiriyorum iyi diyorumm sonra bazende sinir oluyorumm falan 😀
ben begeniyorum ama sebebini bilemedim 😁😀
13 Yorumla
Soran+1 yılbende bazen off be çok güzelim diyorum gözüme çekici geliyor. az makyajla falan :) bazen aynaya baktıgımda kaçç kaçç göz zevkini bozma bari diyorum :D
Soran+1 yılcanımm bende hem çil hem sivilce vardı bide azcık kaşlarım çıksın yuuzumm de boşluk kamıyordu :D şimdi güneş kremi kullandım çiller azaldı ve çıkmıyor. sivilceler içinde heryolu denedim bir hap falan kullanmadım yüzümü temiz tuttum oluruna bıraktım reglde falan çıkıyor tabi ama onun dşnda izlerde gidiyor kendilginden bide ergenlıkten çıkınca insan bir kendine geliyor yaw :D
bir arkadaşım vardı çekici de gelmişti bana
12 Yorumla
Soran+1 yılpeki erkekte çil :D
Çok abartılı olmadığı sürece ben çok severim
110 Yorumla
Soran+1 yılbenimde göz altımda biraz dudak üstünde hafifte anlımda varr. sence yukardaki ilk fotodaki kızdaki kadar çil fazla mı?
Soran+1 yılbeyaz tenliyim siyah saçlıyım çillerimde kahverengi bir fondotenle kapanıyor işte ama ne bilem ben de çok belirigin sevmemm mesela.
Soran+1 yılevet yaa geçen gün bankaya gitcektim sonra aman dedim ne gerek var makyaja öyle çıktım yolda yakışıklı oglan takip edip durdurdu çok çekicisin tanışalım diye :D
Soran+1 yılkardeş amaann sende hemen foto diyon sapık mı ne ayol burdakıler ben nie foto atayımm :D gerek yok beni bilen biliyo :D
Soran+1 yılkardeş ben buraya falan foto atmamm bilmiyon mu sen buradaki yaptıgın hiç birşeyi kaldıramıyon :D
valla bazılarında aşırı çekici duruyor balık etlilerde falan çok güzel duruyor ama bazılarında çok kötü
00 Yorumla
+1 yılbin defa sordunuz yeterrrrrr
15 Yorumla
Soran+1 yılkardes ben yeni geldim buraya ilk defa sordumm☺😆😅
- +1 yıl
tamam ben nefret ederim cildenn
Soran+1 yılAllah çıkartmasın çilli kimseleri karşına :D
- +1 yıl
kismet
Soran+1 yıl:D :D
+1 yılBazı cilli kızlar var çok hoşlar
12 Yorumla
Soran+1 yılevet acaba bende onlardan birimiyim :D
öyleysem çok şanslıyım ama eski sevigilim çekici diyodu bilemedim şimdi :D- +1 yıl
Görmeden birşey diyemem 😊
kalpler güzel olsun yeterlidir
22 Yorumla
Soran+1 yıladamsın (y)
erkekleride eklesene? 😀
04 Yorumla
Soran+1 yılsence erkekler nasıl? çekici mi? :D
Soran+1 yılkıyamam :D o kötü oluyor bence kardeş ben sevmem erkekte çil :/
+1 yılBacaklari guzelse sorun yok bence :)
056 Yorumla
Soran+1 yılbacak ne alaka kız :D
- +1 yıl
Kizlarda bacak takintim var. Fena suzerim :)
- +1 yıl
En cok kendi bacaklarima tabiki. Onlari cok seviyorum. Diger guzel bacaklarida :)
Soran+1 yılzayıf oldugu için çap bacaklı bir kız sence çirkin mi? :D
- +1 yıl
Yoo hicte degil. Kuzenim oyle mesela. Ama cok seksi. Bayiliyorum bacaklarina.
- +1 yıl
bir mesaj at. Resim atcm
- +1 yıl
Hadiii bekliyorum
- +1 yıl
Ne oldu yaaa
Soran+1 yılkız mesaj atamıyom ki ben sen at ben sana cv vercem ama yok :( atılmıyor
- +1 yıl
Bende atamiyorm :(
Soran+1 yılburdan göndersen sorun olur mu? ki
- +1 yıl
Bilmem
Soran+1 yıl:D benim için sorun olmaz ne göndercen merak ettim bacak mı göndercen :D ama senin özelinse ve paylaşamam diyosan daha sonrada atabilrsin ben beklerim :D
- +1 yıl
Burdan silinebiliyormu?
- +1 yıl
Senin bacaklarin dedigin gibimi yoksa :)
Soran+1 yılbilmiyom ki bir gönder foto bişey olmaz :D
- +1 yıl
Ya linkte gonderemiyorum :(
Soran+1 yılaynıı benn :D off bu nasıl birşeyy özgürlük için başkalarına yorum yapman lazzımm anket oylaman lazımm :D :S
- +1 yıl
Evet yaaa cok kotuuuu
Soran+1 yılarkadaşlar bilen var mı biz nasıll xper mi ne zıkkımsa onu yükseltcez yaa :) :D
- +1 yıl
Bugunun xperini yarin veriyorlar
- +1 yıl
Cok seksiydi yaa cok gaza gelmistim gormeni istedim :)
Soran+1 yılbekleyekk bari fotoyu atmaycan mı :D
- +1 yıl
Nasil atacam fotoyu?
- +1 yıl
Atmaya calistim link gonderemezsin diyor
- +1 yıl
Whatsapp tanmi atsam
- +1 yıl
Sana resim atcm derken baka baka bir hos oldum burda :)
- +1 yıl
Kilotlucorap bu kadarmi seksi durur bir kizda :)
Soran+1 yılsen kızmısn erkek mi anlayamadım bu yorumdan sonra bir şüpheye düştüm :D
- +1 yıl
Resimde bende varim
- +1 yıl
Aahhh ah soyleyecek cok sey var. Icime ata ata yedim kendimi :)
Soran+1 yılanlatt kardeş ben dinlerimm gece uzunn vakit bol bende buradayım :)
- +1 yıl
Digerleri uyumusmudur:)
- +1 yıl
Hoslaniyorum bu kizdan. Niyetim kotu :)
Soran+1 yılhangi kızdan :D
Soran+1 yılbide ben seni ciidi anlayamdım erkek msn? kzımısn yoksa lezbiyen falan miı?
- +1 yıl
Ya lutfen oyle demeyi birakirmisin. Ben kizim kuzenimde kiz. Lezbiyenmiyim bilmiyorum.
- +1 yıl
Resimde bennde varim. Gonderemedim.
- +1 yıl
Dinlemiyorsun iste. Kimseye anlatamiyorum :(
Soran+1 yılDinliyom kiz utanma bundan bence. Ne yapcan hosuna o gidiyo iste. Sonucta bu senin tercihin dinliyom anlat bakem sen fotoyu at yaa bisey olmaz kaldirirsin ben cok merak ettim fotoyu olmadi kirpta gnder ne bilem gonder iste ben sana yardimci olcam soz
Soran+1 yılmesaj atabilseydik keske ozleden konusurdjk ben seni dinlerdim nolcak sanki rahat ol buda senin gorusun benim sevigilm erkekti mesela benim tercihim hep oyonde ama buda sennim tercihin olabilir cok normal bence 😊😊
- +1 yıl
Gunaydin. Foto atamiyorum. Xperim yetmiyormus. Biz bekleyelim 2 xpper olunca mesajlasiriz.
- +1 yıl
Selam
Soran+1 yılas kardeş :)
- +1 yıl
Sen daha 2 xper olamadinmi:)
Soran+1 yılyokk yaww olamıyom kı kardeş :D sen oldun mu?
- +1 yıl
Olamadim bende
- +1 yıl
Burdamisin?
Soran+1 yılkardeş noldu atamadın hala mesaj :D
- +1 yıl
Xperim yetmiyoki
- +1 yıl
2 xper olmak lazimmis ben daha 1 deyim
- +1 yıl
Oldum 2 xper resim gondercm:
Soran+1 yılbaktımm geçte konuşak :D
- +1 yıl
@Marywaffle bana attığın resmi mi attın ona da? 😂😂
- +1 yıl
@koçarlınıngülü evet baska hangisini atabilirim?
- +1 yıl
@koçarlınıngülü komik olan nedir?
Neden cekici olsunlar ki. Puruzsuz yüz tabiiki 👍
03 Yorumla
Soran+1 yılbak sende kızsın ve ben gibi düşünüyon bende sevmiyom ama erkekler bana çillerimin çekici ve güzel oldugunu söyliyo keşke bende de olmasa :(
Soran+1 yılhayırlısı be kardeş çilimi seven sevgilimde gitti aman çekici olsa ne yazar bu saatten sonra :(
+1 yılBen sevmiyorum zevk meselesi.
02 Yorumla
Soran+1 yılBende cilliyimm keske seveydin kardess😢
- +1 yıl
Benim sevmemin sana ne faydasi var , seven vardir elbet.
+1 yılguzelse cekici
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen is kizin yuzunde bitiyor bence cilde degil. Kiz guzelse ohh tamam degilse cilin kralida gelse hic bir halt olmuyor
Çil karakteristik bir duruş katıyor :)
00 YorumlaAyrı bir çekicilikleri var.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbence çekici değiller
00 Yorumla
+1 yılNe kadar cil yüz şeklide onemli
02 Yorumla
Soran+1 yılyukardaki kızlar güzel mi sence? çok çil degil be azcık var işte
- +1 yıl
Güzel evet
+1 yılsadece güzel çilli kız çekicidir
00 Yorumla
+1 yılBen sevmem.
06 Yorumla
Soran+1 yılneden itici mi geliyor? sence yukardaki kızlar güzel degil mi?
- +1 yıl
İtici değil de tipim değil.
Soran+1 yılanladım kardeş Allah gönlüne göre versin :)
- +1 yıl
Allah razı olsun:) Seninde
Soran+1 yılHe kardes benim istedigim bna donsun yeter :)
- +1 yıl
İnşallah:)
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılÇekici değil
06 Yorumla
Soran+1 yılniye kii ama :(
- +1 yıl
Öyle ama :) yalan mı yazayım hepimizin bir kusuru beğenmediği yanı vardır takma kendini kabullen sev
Soran+1 yılyok alıştım onlara zaten :) ama sırf çillyim diye sevilmemekte üzer beni :( bunu mesela sevdgim adam söylese öldürürdüm kendimi :(
- +1 yıl
Aptal değilse eğer kimse gelip yüzüne çillerin yüzüden seni sevmiyorum demez herhalde :D dersede bende seni sevmiyordum şaka yapmıştım zaten dersin :))
Soran+1 yılHe kardes ne yapcan artik Allah vermis begenende boyle begensin demi 😅
- +1 yıl
Zahmet olacak ama :D
+1 yılYakışır
04 Yorumla
Soran+1 yılne kadar çok çekici geliyor size?
- +1 yıl
Sadece çil var diye hiç bir kız çekici gelmedi
Soran+1 yıltabikide yüz hatları çirkin bir kızsa çekici gelmez. ama yüzündeki kemikler belliyse vee burnu falan güzelsee çillerde ten rengiyle uyumluysa off derim bende :)
- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılDeğil
01 Yorumla
Soran+1 yılolabileeer :D
çokta çekici değil
09 Yorumla
Soran+1 yıltamam kardes
Soran+1 yılevet kardes
Soran+1 yılyok kardes herkes ayni goruse ayni begeniye sahip olcak diye birsey yok. sen cilli sevmezsin ben sarisin sevmem baskasi sarisin icin ölur baskasi cilli kiz arar durur. dunya bu herkes guzeldir herkes ozeldir ama guzel sevip guzel sevilene oyledir. bir kadina cok cirkinde olsa dunyanin en guzel kadini oldugunu hissettiren seven adami ariyorum ben. guzellige degil kalbe bakacak deger verecek birisi😕
Soran+1 yılamin kardess sadecee cookk sevsin deger versin guvendirsin sadik olsunn isterse cok cirkin ve fakir olsun amaq sevsin iste
Soran+1 yılneden ki
Çekicidir bence
00 Yorumla
+1 yılbana msjj atar mısın
06 Yorumla
Soran+1 yılNeden?
- +1 yıl
özel
Soran+1 yılKusura bakma sevgilim var. Hemde burdan. Ona haksizlik edemem. Sayfana baktigim anda amacini anladim. Git o cinsellik hikayelerini baskalarina anlat!
- +1 yıl
çok şey kaçırdın bence sen bilirsin arada bir farklılık iyi gelir diye düşündüm :)
Soran+1 yılAllah boylelerini islah etsin demekten baska hic birsey gelmiyor maalesef elimden 😊
- +1 yıl
pekala kolay gelsin :)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar