
Kızlar merhaba bu ürünleri aldım çatlaklar için. Kullanan var mı işe yarıyor mu ve kullanımı nasıl lütfen yardım edin.

Catlaklar icin o kadar kremler yaglar kullandim hicbi ise yaramiyor bosa deneme bence daha cok belirginleştirir
200 lira para verdim bunlara çöpe mi atayım
Lazerle de geçmiyor azalıyor sadece görünürlüğü😞😞 ne lanet birşey ya
Çok kilo alıp verdim ben özellikle göbeğimde aşırı var
Yarıyor tatlım sabah aksam duzenlj kullan sprey ve dermaintense
Teşekkürler 😊 yarın kullanmaya başlıcam inşallah sonuç alırım
Doğru ürünler sadece içecek fazla ve yosun özlü peeling eksik..
Peeling alman gerekir.
Dimi ben de o içeceğin ne işe yaradığını anlamadım resmen kakalamış bana 200 lira para verdim bunlara 🙄🙄
Bak öncelikle bende bu işi yapıyorum.
Ürünler gerçekten yüksek kalite ürünlerdir.
Kullandığım tüm ürünlerden memnunum.
Çok sorunu olan insanların dertlerini ortadan kaldırıyor..
Sadece satıcı şahıs sana içeceği. fazladan vermiş ama o içecek de sağlık açısından iyi bir üründür..
Yalnız senin yosun özlü peeling de kullanman gerekir..
Alırsan iyi olur.
Aman doğum çatlağı ise belki gerek olmayabilir de.
Bunları sabah akşam kullan.
Önce sprey sık, sprey kuruduktan sonra dermatience krem sür.
Kısa zamanda bölgenin iyileştiğini göreceksin.
Ürünler gerçekten çok etkilidir.
Üstelik o spreyi yara, yanık, kaşıntı, böcek sokması, saç kıran vs bir. çok sorum için kullanabilirsin.
Hepsi doğal ürünlerdir.
İçerisinde 12 ader bitki özü bulunmaktadır.
Çoğunluğu da Aloe vera özüdür..
Son olarak satıcı arkadaş o Ürünler de sana indirin de yapmış.
220 civarı tutuyor onlar..
Geçen sene aldım ben ama bunları. Sivilcelere iyi gelir mi peki sırtımda sivilce var onların üzerine de sürdüm. İçeceğin kilo verdirme özelliği var mı peki? Çok eski çatlaklarım bu arada çok sık kilo alıp vermekten kaynaklı. Peeling hakkında da bilgi verebilir misin biraz?
Lr ürünleri belirlenen sınırların üzerinde inorganik madde kullanmıyor. Yani nerefeyse doğal ürünler diyebiliriz.
O nedenle geçen sene aldığınız ürünlerin son kullanma tarihine bakmanızı öneririrm.
Kilo kaybı, doğum çatlağı gibi sorunlarda o ürü lee kullanılmakta ama benzer sorunlar selülitlerde de var.
Yosun özlü peeling de öneriyorlar.
Profilimde link var.
O link de albümler var.
Sizin sorununuz ile ilgili görseller o albümler de bulunmaktadır.
Dilerseniz yardımında olabilirim..
Cevap
5Cevap
Kuzenim kullanıyo. İşe yaramış nerdeyse tamamen geçti diyo ama senin çatlakların nasıl bilmiyorum. Kuzenim yeni doğum yaptı hamilelik çatlağıydı onunkiler daha yeni oluşmuştu yani eski değildi
Benimki baya eski. Bir sorar mısın nasıl kullanmış kimse bilgi vermiyor
Marka aynı da ürün aynı mı bilmiyorum. Sadece bir tane çatlak kremini kullandı düzenli olarak her gün sürüyodu. Sen kimden aldın ki satan kişi bilgi vermedi mi
Hayır. Boşuna para vermeyin bunlara. Çatlaklar geçmez. Kalıcıdır.
Lr yi hıc kullanmadım ama ıyı bı marka oldugunu bılıyorum ıse yarar ürünlerı pahalı demı
200 lira verdim bunlara 😔😔
Evet onu kullanmıştım görünürlüğü baya azalmıştı ama sonra bıraktım işte
Almış bulundum bunları ama kullanmam gerek
Çok işe yaradı bnde ama bnmkiler bunlar degl lr ın ama bunlar degl düzenli kullanmama ragmen faydasını gördm
İnşallah bende görürüm ya..
Doğumdan mı kalma
Hayır çok kilo alıp verdim o yüzden
Yardımcı olabilirm sna gizliden çık 2 dk
Tatlım benim kullandıklarım bunlar henüz iki hafta oldu baya kayboldu çatlaklarım benim ki ler dogum çatlagı
hic geçmez çatlaklar diye biliyorum ama geçiriyorsa super valla
baya yardimci olur hatta cok kisa sürede gecer bir ara onlardan satiyordum
Ya lütfen yardımcı olur musun nasıl kullanacağımı bilmiyorum
benimkiler farkliydi www.be-forever.at/foreveraloe/product_list.aspx bunlari sattim ama eger sivi birsey varsa ilk onu sürüp ardindan krem olani sür bide eger catlaklarin kilo yüzündense ilk önce kilo verip kullanmani tavsiye ederim cünkü zayifladiktan sonra tekrar catlar
Kardeşim lierac çatlak serumun bak iyi yorumlar vardi
LR , saadet zinciri dümeninin yeni versiyonudur, saçma sapan birşeydir
bunlarla ugrasmayın arkadasım duzgunce spor yapın daha ıyı belkı daha kotu yapacak nerden bılıceksın dogal yollarla gıdermeye calıosın
çatlakların hiç bir şekilde tedavisi olamaz, estetik dışında.
Keşke biodermina nın alsaydın.
Ambalajdan belli, yaramaz:)
Çözüm yok. Boşuna almayın
Derin mi çatlakların?
Evet beyazlaştı😔😔 tamamen gitmez biliyorum ama hafifler belki
Kalçalarında mı?
dene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar