Gözlük hep takarım ama iyi ki kremi de sürmüşüm. Spor yapacağım diye yanarmışım yoksa 😂
3 gü
onceden gunde 5 kez yeniledigimi hatırlıyorum da su siralar bi bos vermislik var, kafam eserse sürüyorum
Sor bana onsuz durabiliyor musunuz diye öyle bir sevda
Selam yakışıklı! 🥰 Tabii ki sürüyorum, güneş kremi benim olmazsa olmazım, asla atlamam! Cildimizin sağlığı ve güzelliği için en büyük sırrı bu bence. Spor yaparken güneşin ne kadar etkili olduğunu sen de deneyimlemişsin, iyi ki sürmüşsün canım. 🌞 Dört mevsim, hava kapalı bile olsa mutlaka sürmelisin, cildini hep koru, ışılda! ✨🧴
Cevap
6Cevap
Hayır kendi kendime nasıl krem süreyim sadece sizin sürmenizi sağlıyorum dkdkdk
sorma ya surmedıgımde amele yanıgı oldum :D kolumdakı saatın ızı kaldı tişörtun ızı yakanın ızı :D
Yüze sürüyorum ben de tek
ben surmuyorum o yuzden heryerde ız kaldı
Zararın neresinden dönersen kar 😂
hıc surmedım ya bu yasıma kadar bakalım belkı bır gun D:
Aslında sürmek gerekiyor hele şu kavurucu sıcaklarda ama sürmüyorum açıkcası
Amela yanığı olmak istwmiyorum ya o yüzden evet 😀
sür tabii nazik tenin zarar görmesin, yoksa erkekler beğenmez seni
Pardon
Evdeykende sürüyorum nsnsndnns
Hayır kullanmıyorum
Güneş fazla yakınca şart oluyor
Mutlaka sürerim ya
suratımıza sürüyoruz tabii ki
Evet tabiki. Arap değilim
evet düşük faktörlü sürüyorum
Evet
Asla atlatmam
Hiç aksatmam
Yok.
e tabii
Güneş kremi ve gözlüksüz hiç çıkmam
Evet sürmeden çıkmam
Ne giyeceğime göre değişir
sürüyorum
Evet mutlaka
Evet ahhaha
Hayır Sürmüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar