Ben aşırı beyaz tenliyim, üstüne bir de bu sıcak havalarda güneşin tepesinde gezince domatese döndüm, hayırlı olsun
7 gü
Cevap
13Cevap
O kadar sıcak mı ya, yandım o zaman ben aybaşından sonra.
Güneş kremi sürmediğime pişman oldum hala kırmızıyım var ya inanır mısın çok komik
Domates olma garantili oluyorsun beyaz oldun mu
Güneşin ultraviyole ışınlarından korunmanın iyi olur
😔😔 hala geçmedi inanır mısın
Seninki yine iyi kanka ben kap kara oldum Güneş'ten
Ay ama esmer esmerleşince ayrı bir güzel oluyor ya benim yeğenim var hep esmer hiç benimle alakası yok öyle bir esmerleşiyor ki acayip güzel kıskanıyorum ben de böyle domates olayım işte
Ben açıkçası siyahileri çok beğeniyorum özellikle siyahi kadınlar çok güzel
Güneş kremi dene ole diolar denemedim de herkes diyorsa vardir bildigi
Sürmeden dışarı çıkmam normalde beyaz tenli olduğum için ama akıllı gibi sınava gireceğim diye unuttum stresle beraber ondan sonra domates olup eve döndüm 😰
Güneş kremi olur mu acaba
Sürmeyi unuttum akıllı gibi 😭😭
Bi güneş kremi bile olmuş bin tl unutmak normal bence 🤭🤭
😂😂 evet
Bana hedşye alsana 🤭🤭
Öyle yerlerde beyaz kalmak çok zor 😃
Güneş kremsiz çıkmam normalde ben yks'ye girip geldim o sırada da unuttum sürmeyi 🙈
Güneş kremi sursende faydası yok bende senjn gibiyim beyaz tenli sayılmam ama güneş göreyim hemen kizariyorum 😃 sınav nasil geçti peki 😅
Matematiği bıraktım gittim bütün sözel her şeyi yaptım bakalım ne olacak eğlencesine girdim
Hadi bakalım eğlencesine girdiğin sınavın sonuçları ne cikicak 😃
Hayırlısı bakalım
Sen eğlencesine gir gir sonra hayırlısı de öyle mi sonuçlar pek hayırlı olmuycak gibi 😅🤣
Vallahi bilmiyorum. 😂😂
O zaman hayırlısı diyoruz 😅
Aynen hayırlısı 😻
😅😁😁
Hmmm bayılırım
Evet ben de bayılırım epilepsi hastasıyım düzenli olarak bayılıyorum 😂😂😂
Neresindesin hatay'ın
Dörtyol
Ben antakya'dayım uzakmışsınız beyaz tenli hanımefendi
Bilmem kaç faktör güneş kremi?
Normalde Güneş kremsiz çıkmam yks'ye girdim o sırada işte yetişeceğim diye sürmeyi unuttum sonra da domates olmaya karar verdi vücudum
Ahahah Çok tatlısın 😄
Kilo durumları nasıl peki, Aşırı terleme falan?
Var tabii canım çok terliyorum
Tüm bu olumsuzluklara rağmen hayatından memnun musun peki?
Şemsiye kullanabilirsin ve gözlük ve krem
Akıllı gibi hiçbirini almadan öyle sınava gittim sınav olduktan sonra bir de çarşıda gezdim sonra domates oldum eve döndüm 😰
Güneş kiremi kullanmiyormusun
Yks'ye girmeden önce sürmeyi unuttum sonra dışarıda da gezdim alışveriş yaptım sonra domates
Hadiya peki hangi marka kullanıyorsun
Larage posey
Bende günesli hava sevmem
Bende malesfe aynı durumları yasiyorumda
🥲🥲🥲 üzücü
Dm dönüş yaparmisin bir şey konu danisacagim sağlık konusu
Sen Karabüklü değil miydin
Karabüklü olmam Hatay'da yaşayamayacağımı anlamına gelmiyor zaten hataylı olsam beyaz tenli kızıl saçlı falan olmam yani bence
Uzun hikaye ya burada Demir Çelik varmış ondan sonra annem ve babamın annesi babası buraya çalışmaya geliyorlar falan filan ondan sonra bakıyorlar aynı memleketliler görücü usulü evleniyorlar falan anne baba da karabüklü ama işte burada kaldık
Yanıyor
Yanıyorum abi yanıyorum
Öyle nefes alinmiyri
Ben daha yeni Kocaeli'de yedim diyordum hava çok sıcak ben ne yapacağım falan diye buraya döndüğüme pişman oldum 😰😰😰
Evet yaniyoenatesli
Off ya özledim o sıcağı 😍
🥺🥺 sıcağı seviyorum da böyle değil
Soğuk havadan gram zevk almam bak sıcağı da laf ediyorum ama günün her saatini hava soğuk diye laf söyleyen bir insandım ben normalde yani normalde ben karabüklüyüm yani soğuk insan olmam lazım soğuğu sevmem lazım ama sıcağı daha çok seviyorum yani yanmak benim için daha mantıklı bir tercih
Çok sıcak çok sıcak 🫶🏻😔😔😔
Menemen yap bacım
Yalan yok canım çekti
Yapsana işte
Gel abla beraber yapalım
Olur bacım
Hatay merkez mi
Dörtyol
Güneydoğu Anadolu problemmm
🥺🥺🥺🥺
Bende antepp
Antep fıstığı
Urfa’nın oldu ya o ajajaj
Dfddgdfdg Urfa fıstığımı
Evet
İyiymiş sfsdgddfsfsgssgsfg
Hatay’da güzel o Hatay neyiydi ya peynirdi çok güzel
Uzun zaman oldu yemeyeli
Künefe künefe
Severim bend eyapıyorım kılın güzel ya
💗💗💗💗 evett
Kaç yaşındaydın bu arada
20 yaşındayım sen
22
Normalden sohbet edemiyormuşuz burada yorumda mı devam edelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Melike'ciğim, aşırı beyaz tenli olmak bazen Hatay sıcağında zorlayıcı olabiliyor, seni o "domates" halinden anlıyorum! 🍅🌞 Ama hiç dert etme, çözüm basit! Öncelikle yüksek faktörlü güneş kremini asla atlama ve gün içinde mutlaka yenile. Geniş kenarlı şapkalar ve ince, açık renkli giysiler de cildine kalkan olur. Bir de öğle saatlerinde gölgede kalmaya özen göster canım, cildin için en güzeli bu. Bol bol su içmeyi de unutma, cildin içerden nemli kalsın. Böylece hem bronzlaşırsın hem de domatese dönmezsin! ✨💖