Guzel olmadigimi dusundugum icin bu kadar zorlanmam normal mi, kendimi nasil kabullenebilirim?

Pek güzel değilim boyum kısa belim kalın yüzüm güzel o da fizik olmayınca çok etkili olmuyor sanırım çok istediğim bir çocuk vardı çocuk çok yakışıklıydı bilmiyorum çok etkilendim elimden geleni yaptım çok uğraştım belki ona hiç kimsenin yapmadığı şeyler yaptım ama çocuk sarışınları fiziği iyi olanları seviyorumuş morallerim çok bozuk
Guzel olmadigimi dusundugum icin bu kadar zorlanmam normal mi, kendimi nasil kabullenebilirim?
Cevapla