Tek bir soru, kısa ve öz: sarışın mıyım, esmer mi ve nedeni?
10 gü
Tek bir soru, kısa ve öz: sarışın mıyım, esmer mi ve nedeni?
Sarışınlar hapşursun esmerler çok yaşasın...
Ay amin ağzına sağlik 🥰
🫶👏
Cevap
7Cevap
Karakterli olanı buluyoruz
Öyle diyosunda ilk gördüğüne hadi hadi 😂
Adam olan karakterine erkek olan giderine bakar.
Hadi bakalım Allah sayılarınızı artırsın
Bizim sayımız yeterli. Allah karakterli kadınların saysını artırsın
Onlar da var emin ol ama denk gelmeyiz dünyanın adaleti bu işte illa duyarsın birbirinin zıttı hep 🥹🚬
maalesef birbirini bulabilmek çok az insana nasip olur. Hayat işte
Evet bende çok korkuyorum kendimi övmek istemiyorum daha evlenmedim belki bende iyi değilim ama ettafta çok boşanma ve bu tarz söylemler iğrençlikşer bakımsızlıklar ben bunlara gelemem geçen gün iş arkadaşım sağolsun dişçiye kadar bıraktı ama yolda refleks olarak sesli geğirdi eminim aynı iş yerinde olduğumuz için yaptı bunu yoksa bilmiyorum ya bu durumlar beni düşündürüyor her nedense 😂
Güzellik yakışıklık bunlar geçidir bize emanetidir. Karakter ise ölene kadar insanda kalır.. Eğer ki doğru kişi bulmak isterseniz önce karakterine bakın. Sözünün eri emanet bilir mi bunları sorgulayın Derim.. bir kadının yanıda geğirmek gibi şeyler adam olana yakışmaz ne olursa olsun
Söylediklerine katılıyorum dış görünüş ve güce bakıyorum dış derken manken gibi değil kendine bakan ve ağırbaşlılığı tatlı çocuk da patavassız bana göre değil zaten 24 yaşında ben 28 olucam cidden o an midem bulanmadı kardeşimin yaptığı gibi ama yine de düşündürür dü
Zaten adam olan temiz olur üstü başı düzenli olur konuşması saygılı olur. Bunlar önemli şeyler. Gerisi senin hayatın senin tercihlerin.
Evet ama erkek milleti bence başta böyle gülse gözüküp sonra fabrika ayarlarına geri dönüyorlar diye düşünüyorum alınma sen
Erkek olmak alın yazısı olsa da adam olmak her kula nasip olmaz maalesef.. Erkek değilim adamım alınmadım.
Evet katılıyorum inşllah birde bu sorunlarla uğraşmam zira bu konuda ayar bile çekmek istemiyorum o bilmeli
Hakkında hayırlısı olsun inşallah
İnşallah şeninde ama hayırlsınj da dilememek gerekiyormuş 😅
Senin için iyi dileklerde buldum sadece. Her zaman hayırlısını dilemek lazım 🙂
Ay inşallah şeninde önün açık olsun we are clean bakalım ☺️
Teşekkür ederim eyvallah. İngilizcem yok 🙂
Ahah temiziz diyorum inşallah karşılığını alırız
Nasip kısmet inşallah. Teşekkür ederim
Delikmolan hepsi iyidir
Nası anlamadım
Fiziği iyi olsun yeter
Cidden önemlimi bu kadar
Esmer olması ya da sarışın ilgilendirmez beni karakteri iyi olsun
Hım iyi bakalım Allah sayılarınız artsın
Sen nasıl birisin
Demem neden diyim 😀
Merak ediyorum istersen beğeneyim soruyu gel
Üst cevaplarıma bakarsan az çok anlarsın 😀
Esmer olmalısın bitter çikolata 😋
Çokda değil öyle imojide atma bak 😡
Anlaşıldı aen egoistsin egon okşansın istiyorsun hadi iyi günler teyze
Niye karşılığını alamayınca çirkefleştin dayıcım üstelik sen benden yaşlısın 😂valla egom yok saygım var ne dememi bekliyordun
erkek dediğin esmer olucak
Kesinlikle 👍 💯
Türkiyede şarışınlar sevilir rusyada esmer
Kimse kusura bakmasın Ruslar herkesle yatıp kalkıyo ve yaşlı duruyorlar sadece vücutları temiz gerisi ofsayt
Onu bilemem ben renk için dedim türkiyede yüzde 85 esmer oldugu için sarılar daha cok seviliyor
Rusya'da da sarışınlar daha çok olduğu için esmerler seviliyor
Hım inan ne kadını ne erkeği çekmez dikkatimi ama esmer de çok taze geliyo böyle hafif beyaz ten geniş alın uzun kirpik düz dişler hafif dolgundudak hafif balık et kırmızı ruj 😂
Esmer, kumral
Niye ama? 😀
Hoşuma öyle gidiyor çünkü 😅detayları burada yazmayayım değil mi 😅
Söyle ya ne olacak tersten yaz 😂
Hesabımın kapanmasını istemiyorum 😅
Esmerrrrrr
Cansın
Ben esmer seviyorum
Neden peki
Esmer ten çok daha çekici geliyo beyaz ya da sarışınların damarları ince cilt yapısını sevmiyorum mavi mavi damarlar:))
Ahaha esmeler daha taze dimi cilt ten bide doğurganlığımız iyidir
Her anlamda tadı güzel:)))
Serseri şrfz😀
Bu ne şimdi edepsiz ne dedim ben
Sen banamı edepsiz dedin 😡
Oradaki emojiyi görmedinmi 🥽 şaka anlamı içeriyor
Sarışınlar çekici
Yaşlı gibi durmuyorlarmı taze değil
Bilmiyorum teni sarı üsttelik çakma sarışın kaşını boyamış hoşuma gitmiyo ama bilmiyorum esmerler bi adım önde daha taze canlı sarışınışar iddali bitik duruyo gözümde
kişilik bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar