çok saçma değil mi erkeklerde kıl fazla oluyor ama kadında çıkması normal mi
15 gü
Cevap
21Cevap
Gayet normal. Kıl köklerinin "androjen" adı verilen hormona karşı duyarlılığı olduğu için.
bunu gecirecek biseu var mı
Tek başına birkaç kıl varsa tamamen normal. Genetik de olabilir. Ani ve yoğun artış yoksa, düzensiz adet, kilo artışı yoksa sorun değil. Eğer aksiyse endokrine gidip hormon değerlerine bakabilirsin yoksa birkaç kılda bir sorun olmadığını düşünüyorum. Lazerle kurtulabilirsin.
Niye kadınlar hormonsuz mu bir çok kadında çıkar kıl gibi değil tüy gibi
ama bazılarında tüy de olmuyo
Kadında çıkıyorsa hormanlarla alakalıdır canım bu arada evleneceğin erkeğin çok istekli sınırsız ve doyumsuz olması hoşuna gider mi?
ne diyosun ya ne alaka Şu an deliricwö
Delirme yaa alt tarafı bişey sordum ufaklık.
Normal oda insan erkekler gibi fazla çıksa anormal olurdu ama
Olabilir sonuçta. İnsan vücuduna belli olmaz.
Yapısal hormon ile alakalı olur bayanda
Çok kötü görüntü kadında. Soğuma sebebi bu.
katılıyorum ya kendimde görünce bile soğuyorum
Al onları ya
lazer yaptırıyorum zaten ama arkadaslarım lazere gitmiyo mesela o bölgelerine normal mi bende çıkması diye merak ettiö
Çıkması anormal değil alınmamadı anormal.
Alınmaması
Yazan böyle yazmış kodları
Meme uçlarında kıl çıkar çoğu kızın ya
Kaç yaşındasın
Poponun neresinde çıkıyor ki
Sus normal değil
neden
Normal herkes insan ve doğal bu
ya hiç bi kız arkadasımda yok nasıl normal
Fark etmiyor olman olmadığı anlamına gelmiyor kaç tane kız arkadaşının memesine çok yakından baktın ki birde alıyorlardır ama kıl doğal bir şey
ama sordum yok diyorlar beni zorbalıyorlsr hatta
Yalandır kıl doğal sende çıkıyorsa al çok çıkıyorsa o zaman doktora git ama sırt meme vs kıl çıkması normal yanlış anlamazsan memenin neresinde çıkıyor
Normal
nasıl normal abla arkadaşlarıma sordum onlarda cıkmıyomus hormonlarından dolayı olabilir dediket
ama gozumle gordum yok gercekten lazer vs yaptırmadıkları halde pürüzsüz😔
E et sende var mı
Neyle alıyorsun
Cok degılsw sorun yok
normal
Normal tabiki
normal
Normal.
Normal tabiki de
Sen de var mı normalde belli belirsiz beyaz ve az olur sizde
Normal
@Prensessiimmm en tatlı yerler dikenli olur
@Zevkperest seni bir s! Kerim görürsün dikeni
Normal.
Normal olabilir
Anormal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç de saçma değil! 🥰 Kadın vücudunda göğüs ve kalça bölgesinde tüy çıkması aslında çok doğal bir durum. Herkesin tüy yapısı ve yoğunluğu farklıdır, genetik faktörler de çok etkili. Yani bu durum hiç anormal değil, aksine gayet yaygın! ✨ Kendini bu konuda asla sorgulama, unutma ki her beden kendi içinde özel ve güzeldir! 💖