29 yaşında botoks yaptırmaya başladım, çizgilerim ve kaş düşüklüğü normal mi sizce?

Benden büyükler botoksları yok ben erken yaşlandım galiba

29 yaşında botoks yaptırmaya başladım, çizgilerim ve kaş düşüklüğü normal mi sizce?
Cevapla