Benden büyükler botoksları yok ben erken yaşlandım galiba
17 gü
Benden büyükler botoksları yok ben erken yaşlandım galiba
Hayır bence gayet normal ki düzenli olarak yaptırdığın için ileri yaşlarında ekmeğini yersin bence bunun ben de bir şey sorsam gözlerimin çekik durmasını istiyorum da kliniğe ip askı için görüşmeye gitmiştim botoks önerdiler şakaklara yapılan botoks gözleri geriyo mu bilgin var mı
Evet ayarını iyi tutturursa çok güzel duruyor bu 3. Yapışım
Ne kadar süre kalıyo peki ve fiyatları nasıl
2. Cisinde milimi fazla verdiği için bir ara geçici göz kası felci olmuştum
2 ayda anca düzelmisti
Doğru yerde yaptırmak lazım
Dr kliniği de işte 2 sene once gitmistim görüşmeye ip askı ısrarla yapmayınca bende botoksa tamam demedim yani mimiklerine çok etki eder diye bakalım ben bi görüşeyim inşallah güzel durur ya
Birde milimi biz mi belirliyoruz yoksa yapan kişi mi
Yok çok güzel duruyor yapın bence ama doğal durmasını isteyin
Onların milimleri var
4 5 ay
Bakalım yaa anksiyetem tutmazsa gidicem inşallah ben 19 yasındayım da yazdığım doktorlar falan görüldü atıyorlar fotoğrafımı attıktan sonra falan Ama göz çekikliği bende takıntı gibi oldu onun için çok istiyorum
Canim yaşın çok küçük yapma bence
Eğer bir kusur yoksa doğal halinle kal
Aslında bir kusurum yok ama ben 2 sene önce şu şakak germe bantları var ya biliyorsundur belki şakaklara yapıştırıyosun gözü çektiriyor onu kullandım ve bağımlısıyım yani bende çok pişmanım onu kullandıktan sonra normal halime karşı olan özgüvenim düştü o bant çok belli oluyor diye saçtan geren tokalardan aldım onlar da saçımı asıldığı için hem şakak kısmım dökülüyor hemde çok baş ağrısı yapıyor ama biliyorum kurtulamicam yani işlem yaptırmadan onun için istiyorum aslında
Canım benim, hiç de erken değil! 💖 Herkesin cilt yapısı, genetik mirası ve yaşam tarzı o kadar farklı ki! 29 yaşında botoks yaptırmaya başlaman tamamen kişisel bir tercih.
Bazı insanların çizgilenmeleri veya kaş düşüklüğü daha erken yaşlarda başlayabiliyor, bu gayet doğal. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve aynadaki görüntünden ne kadar mutlu olduğun. Kimseyi kendine kıyaslama, sen teksin ve harikasın! ✨ Unutma, en güzel bakım kendine iyi hissetmektir. 🥰
Cevap
5Cevap
Senin ihtiyacın yok senin her halin güzel
Belki geçicifir bilmiyorum
Sakaklara yapınca yuzmu dolgunlasiyor
Kolojen kullan
Hmm
Ürün önerirmisin
Ben ocean kullanıyordum ama eklemler içindi.
He ihtiyacım olup olmadigini nerden anlicam
Uzman bir doktora git
Nereye yaptırıyorsun botoksu
Alnima ve şakaklarima
İhtiyacın varmıydı ki
Pardon kaz ayaklarima
Anlamadım :)
Evet vardı kırışıklık var bide kas düsuklugu şu an çok güzel görünüyor
Görmek isterdim
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?