Kendimi çirkin ve kısa buluyorum, güzel kızları kıskanıyorum; böyle hissederken nasıl mutlu olabilirim?

Güzel değilim, kısayım, güzel kızları çok kıskanıyorum. Hayatta asla sevdiğim insanları elde edemeyeceğim, nasıl mutlu olabilirim
Kendimi çirkin ve kısa buluyorum, güzel kızları kıskanıyorum; böyle hissederken nasıl mutlu olabilirim?
Cevapla