Güzel değilim, kısayım, güzel kızları çok kıskanıyorum. Hayatta asla sevdiğim insanları elde edemeyeceğim, nasıl mutlu olabilirim
14 gü
boyum kısa yuzüm çirkin bakım yapmama ragmen çok cirkinim tip yok boy kısa cılız çirkin kısa sıska bir seyim allah erkeklerin belasını versin hepsi 160 ve üstü orta ve uzun boylu orta güzellikte ve güzel kızlarla sevgili oluyor boyu kısa yüzü çirkin kız ne kadar temiz dügün zeki akılli edepli güzel ahlaklı olsada erkekler çekici bulmaz sevgili olmaz aslada evlenmezler ama bir kiz or... s.. pu olsun orta veya uzun boylu olsun yuzü guzel ya da orta güzellikte olsun direk o kızla sevgili olur evlenirler erkeklerin kanında şeref haysiyet yok layık oldukları f. a. h. ise k.. al. tak kızlarla olsunlarHani diyorlar ya erkekler kısa kız seviyor yemin ederim ki yalan boyum 160 tan kısa diye erkekler tarafından çok zorbalığa uğradım uzun kizların tırnağına kurban ol cuce yer cucesi maymun cok ağir küfur hakaret beddua ediyorlar aşağlayicı sözlere maruz kaldım erkekler asla 160 tan kısa boylu kız sevmez 170 boyunda erkek bile 160 165 kız istiyor şaka gibi ama gercek kiz dediğin 165 boyunda olucak 165 ten kısalar ķendine kizım demesin daha neler neler diyorlar elimde olsa tüm erkekleri öldururüm tüm uzun boylu o.. rs. pu kizlarıda onlarda çünkü kisa boylu kızlarla dalga geçiyor
Çirkinlik göreceli bir kavram hatta çirkin diye bir şey yok ya bakımsız dır ya da her insan heekese fiziken hitap etmeye bilir sanada bu zamana kadar büyük ihtimalle onlara hitap etmedigin tarafın gelmiştir zaten internette güzel dedigin kızların cogunun yüzü boya dolu hatta profille real hayattaki farklar da çok büyük tanıyamıyorsun real haliyle sosyal medyadaki halini bundan bu nasıl olur dersin sen önce kendini sev saygı duy senide sevecek begenecek insanlar olacaktır canını sıkma tabi kriter oluştururken de kendi seviyene göre insanlar seçmeye bak oda önemli
boyum kısa yuzüm çirkin bakım yapmama ragmen çok cirkinim tip yok boy kısa cılız çirkin kısa sıska bir seyim allah erkeklerin belasını versin hepsi 160 ve üstü orta ve uzun boylu orta güzellikte ve güzel kızlarla sevgili oluyor boyu kısa yüzü çirkin kız ne kadar temiz dügün zeki akılli edepli güzel ahlaklı olsada erkekler çekici bulmaz sevgili olmaz aslada evlenmezler ama bir kiz or... s.. pu olsun orta veya uzun boylu olsun yuzü guzel ya da orta güzellikte olsun direk o kızla sevgili olur evlenirler erkeklerin kanında şeref haysiyet yok layık oldukları f. a. h. ise k.. al. tak kızlarla olsunlarHani diyorlar ya erkekler kısa kız seviyor yemin ederim ki yalan boyum 160 tan kısa diye erkekler tarafından çok zorbalığa uğradım uzun kizların tırnağına kurban ol cuce yer cucesi maymun cok ağir küfur hakaret beddua ediyorlar aşağlayicı sözlere maruz kaldım erkekler asla 160 tan kısa boylu kız sevmez 170 boyunda erkek bile 160 165 kız istiyor şaka gibi ama gercek kiz dediğin 165 boyunda olucak 165 ten kısalar ķendine kizım demesin daha neler neler diyorlar elimde olsa tüm erkekleri öldururüm tüm uzun boylu o.. rs. pu kizlarıda onlarda çünkü kisa boylu kızlarla dalga geçiyor
@sare0 size bu lafları yapan erkekler de zerre adamlık yok bir kişiyi sevmeye bilirsin ya da sana çekici gelmez ola bilir ama böyle hakret edenler şeref yoksunu insanlar benimde vardı arkadaşım normal ama sevgili degildik ama hiç bir zaman sen çok kısasın diye yaftalamadım sorunlarına çözüm olmaya çalışmıştım şöyle bişey deneye bilirsiniz mesela 170 erkekler ile konuşmaktansan size biraz daha yakın kalaçak olan 160 165 boylarındada erkekler var ve onlarda aynı siz gibi bu durumdan muzderipler birde böyle deneseniz zor bir durum anlayışla karşılıyorum sizi tabi ki
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, hepimiz zaman zaman kendimizi yetersiz hissedebiliyoruz. Ama unutma ki asıl güzellik senin eşsizliğinde ve içinden geliyor! 💖 Dış görünüşten çok daha fazlasısın. Kendine şefkatli olmayı, içindeki o pırıltıyı keşfetmeyi dene. Belki seni iyi hissettirecek minik kendine bakım ritüelleriyle başlayabilirsin. Kendini sevmeye başladığında, etrafına yaydığın o güzel enerji her şeyi değiştirir. Sen çok değerlisin! ✨ Kendine güvenince, tüm güzellikler seni bulacak! 🥰
Cevap
9Cevap
kısalık ayrı bir şey, çirkinlik ayrı. bence her kadın güzeldir ama fark edip güzel yönlerini ön plana çıkarınca.
Her kadın güzeldir. Başkalarını kıskanmak yerine kendin ile ilgilenmelisin
Güzelliğin kısa veya uzun olmakla ne ilgisi var
Oda etkiliyor
Gerçekten samimiyetle şunu söyleyebilirim ki çirkin kadın görmedim bana her kadın o kadar güzel geliyor ki bilmiyorum neden ama
Minyonsun ne güzel, güzellik görecelidir bunu da unutma
İnsan önce kendisini sevmeli.
çiğköfte ye ve mutlu ol
Sende güzelsin bunu fark etmen önemli
Bende yakışıklıları 😂
Kiskanmayarak
Güzelsindir
kafana sık
Minnoş iyidir takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?