Erkeklerin sarışın takıntısı sizce de doğallık söylemiyle çelişmiyor mu?

Türkiye'de gerçekten sarı saçlı olan insan sayısı çok çok az, hayatta hiç denk gelmemiş olabilirsiniz. Çoğu sarışın sandıklarınız, boya ile saçlarını sarı yapan başarılı kuaförcülere giden insanlardır. Buna rağmen erkeklerin sarışın daha iyi demeleri, yine erkeklerin doğallık daha iyi demeleriyle çelişmez mi sizce? Bana sorarsanız, bence ten rengi ve saç kaş renginin kontrast oluşturması, yani zıtlık oluşturması en muhteşem güzelliktir. Yani ten renginin açık olup saç kaş renginin siyah olması. Sarışınlık şimdiye dek hiç ilgimi çekmedi, olmaya da çalışmadım. Bu yazımda da erkeklerin kendileriyle ya çeliştiğini ama bunu fark etmediklerini göstermek istedim ya da sarışın zannettikleri kişilerin gerçekten doğal sarışın olduğuna inanacak kadar saf olduklarına dikkat çekmek istedim 🫠
Erkeklerin sarışın takıntısı sizce de doğallık söylemiyle çelişmiyor mu?
Cevapla