Türkiye'de gerçekten sarı saçlı olan insan sayısı çok çok az, hayatta hiç denk gelmemiş olabilirsiniz. Çoğu sarışın sandıklarınız, boya ile saçlarını sarı yapan başarılı kuaförcülere giden insanlardır. Buna rağmen erkeklerin sarışın daha iyi demeleri, yine erkeklerin doğallık daha iyi demeleriyle çelişmez mi sizce? Bana sorarsanız, bence ten rengi ve saç kaş renginin kontrast oluşturması, yani zıtlık oluşturması en muhteşem güzelliktir. Yani ten renginin açık olup saç kaş renginin siyah olması. Sarışınlık şimdiye dek hiç ilgimi çekmedi, olmaya da çalışmadım. Bu yazımda da erkeklerin kendileriyle ya çeliştiğini ama bunu fark etmediklerini göstermek istedim ya da sarışın zannettikleri kişilerin gerçekten doğal sarışın olduğuna inanacak kadar saf olduklarına dikkat çekmek istedim 🫠
16 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer