29'um sevgilim bile olmadı, hiç kimse beğenmiyor. Benim yaşıtlarımın çocukları bile oldu, insan ister istemez özeniyor. Kilolu değilim fakat yüzüm güzel değil, ne yapmam gerekiyor
19 gü
Abla ben utangaçlığım ve sivilcelerim yüzünden hayata 3-0 geriden başlıyorum benimde olmadı hiç teklif bile edemedim depresyondayım uzun süredir 22 yaşına gireceğim umudum kalmadı artık sevilmek o kadar çok istiyorum ki anlatamam sana bir kız sohbeti başlatmadığı zaman asla konuşamam 1.76 boyundayım 74 kiloyum sarışınım hiç kız çevrem yok kızların bulunduğu ortamlarda bulunurken çok kasıyorum hiç rahat değilim cafelerden geçerken çok utanıyorum robot gibiyim yani hiç rahat olamıyorum asosyallik de var çok moralimi bozuyor bu konular : (
Tuttuğunu koparabilen, enerji dolu, kimseye muhtaç olmayan, minnete tenezzül eğmeyen Bi kadın olsaydın , hersey senin için bambaşka olurdu. Ama kendi deyiminle hem çirkinsin hem tembel. Ne bekliyosun..
her şey o bahsettiğin dış görünüşün baskalarını ikna etmesiyle olmuyor. kendini sevmezsen baskasından sevgi bekleyemezsin. özgüven ve öz saygı kadını en çekici yapan 2 etken
Güzel değilsem nasıl kendimi sevebilirim ki özgüvenim bile yok güzelsen eğer özgüvenli olursun
Canım benim, böyle hissetmene çok üzüldüm ama inan bana güzellik sadece dış görünüşten ibaret değil! ✨ Senin içindeki o pırıl pırıl enerjiyi kimse göremese bile sen ona odaklan. Kendine iyi bakmak, minik değişikliklerle bambaşka bir sen yaratabilir. Belki yeni bir saç kesimi 💇🏻♀️, makyaj rutinini güncellemek 💄 veya Merto'dan stil tüyoları almak 👗 sana harika hissettirir. Özgüveninle herkesi büyülersin, söz! Güçlü yanlarını keşfetmelisin. 💕
Cevap
18Cevap
Yüzünün nesi var ki? Kendini başka yönlerde geliştir, illa karşına biri çıkar. Böyle düşünerek karşına çıkanları da görmezsin.
Dünya böyle bir yer. Birileri tercih edilir, birileri izler sadece.
O yüzdende allahtan nefret ediyorum
Yapacak bir şey yok
Nefret etmek yerine kabullenmek gerekir. Kabullenmek de erdemdir bence.
Neden ben ama
Sadece sen değilsin, tercih edilmemiş ve yalnızlığa mahkum olmuş milyonlarca insan var.
Ama bu haksızlık
Zaten kabullenmekten kastım bu.
Hiç bir zaman kabullenmiyorum
Sen bilirsin
Kime göre neye göre çirkin sin
Saçmalama bence güzellik göreceli dir
Herkese göre öyle
Hayır öyle düşünme bence
Dengini bulman gerekiyor gözün yükseklerde uçarsa mutlu olamazsın çirkin kadın yoktur gözü yükseklerde kadın vardır
Ne alaka cirkin erkekler bile bakmıyor ki
Onlar bile güzel kadın istiyor
Cikmiyor bu yaşa kadar çıkmadı şimdide çıkmaz
bence çirkin değilsindir eğer degismek istiyosan yardımcı olabilirim kızım güvenerek yazabilirsin
Git estetik ol
Bence kendi kendine kuruntu yapıyorsun baby 🤍
Yapmıyorum baby
Düşündüğün kadar çirkin değilsindir
Öyleyim ama
estetik endüstrisi cok ilerledi bence.
Yüz bakimi yap sureklj
Kendini sevmekle başla
Resmini koyda görelim
Abartıyorsun bence
Bilmiyorum hayat bole
Bende çirkinim ne yapak hayat devam ediyor
Keşke hiç gelmeseydim
Eder
Ne eder
Spor yap
kız yüzüm çirkin diyor sen spor yap diyorsun tavsiyeye bak şu an obezlerin bile sevgilisi var onemli olan vücut değil
@berra_akts Sen de spor yap
Ee yani ne
Bu devirde evlenmek çok sıkıntı
Neden sıktını herkes zaten diş görünse bakarak evlenmiyor mu
Ya dışta önemli içte önemli tabiki bende senin gibiyim suana kadar 1 sevgilim oldu benim evlenilmez dediğim devir evlenilecej devir değil sen şimdi bakir olmayan erkeği ister misin?
Kadınlar pek takmıyor öyle şeylere ama erkekler ister
Senin için farketmiyo ozmn yani bir kız veya erkek bakir veya bakire olsa bile en kötü sevişme geçmişi vardır olup olmamasına laf etmiyorum yanlış anlama bu doğanın kanunu bence ama bu devirde evlenilmez ilişki yaşanır sevgili olunur baktın kopamiyorsun geçmişe bakmayıp evlenilmeli bence
Boy kg kac ki senin
Off fizikle ne alakası var ya boyum 1.70 kilom 63 yüzüm güzel değil diyorum anlamıyor musun
48 kg olsan cok begenirdim seni
Aynen
Zayiflasana benim icin prenses
Boş yapma
Ozaman aglaa evde kaldim diye ne digim
bakayım
Görmeden yorum olmaz
Konuşalım mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?