Arkadaşım benim için öyle bir şey dedi, iletişimimi kestim
22 gü
Arkadaşım benim için öyle bir şey dedi, iletişimimi kestim
Cevap
38Cevap
Ne sarılıp kedi gibi yanına sokulup durulur diyordum
Kadınların uff bu beni ne sever diye aralarında konuştuğunu duyduktan sonra böyle düşünmeye başladım
Herke kendi içinde son noktaya kadar gidiyor herkes her aklından geçeni söylese kimse arkadaş kalamazdi
Bu söylenecek şey mi peki dediği
Senle olan samimiyetine rahatlığına bağlı buna izin verecek bir vibe verdiysen söyler
Siniri tam koyamadim belki ama buna çok bozuldun aklindangecirse bile bana soylememeliydi özür diledi sonra agladim üzüntüden ama affetmedim
Bozuldum *
Mantıklı olan söylememek zaten akıldan geçirmek kontrol dışı bir şey ha bide bunu aklından geçirdiğini söyleyecek kadar ileri gidebiliyorsa daha fazlasını hayal etmiştir bilgin olsun
Ten ve fiziğine göre lezzetli duruyorsa denir, pembe olduğunu tahmin edebileceğimiz tüyoları veriyorsa mesela
Ne sklr be diyorlar
erkekler herseyi dusunur
Kızlar düşünmüyor mu
Sapık değilse düşünmez anasını satayım
Var öyle çapsız ülke de dolu
ben sarılmak istiyorum 🥹
e tabi düşünür. ön sevişme önemli sonuçta.
İster istemez hayal kurulur
Öyle şeyler niye diyeyim?
Evet hatta daha fazlası
O nasıl bir öküzlüktür mk
Yok ya o kadar değil
Neler sergilediğinebağlı
Düşünse bile ifade etmezsin vbfhghd
Manyak mısınız kızım siz
Ne güzeller gördük leş gibi 😅
Ama sen de ne yalanirsin simdi
Bende erkekleri görünce öyle diyorum içimden:)
Fizik iyise düşünürler
Her akla gelen sey soylenmemeli
Durduk yeremi soyledi bir anda
Daha fazlasını düşünende vardır
Yalanirsin demek temizsin 👅
Keşke sadece öyle düşünse...
Yani o işin zirve noktası 😄
Düşünmem
Onu genelde Ergen erkekler söylüyor
Bazen
Yalan yok evet
yalanmaktan ziyade şaapılır derim
Düşünenler var
diyorum
Bence düşünüyor
Yuh ya
Evet zayıf dolgun ne olabilir falan
Çok mu güzelsin bu kadar hiç yaptırdın mı
Erkek miydi
Evet ondan kestim iletişimimi zaten
Tuhafmis
Var öyleleri
gerçek
Yokk
Düşünüyordur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle düşünceler bir insana yapılabilecek en kötü yakıştırmalardan biri ve hiç kabul edilemez. Sen bir bireysin, eşsiz ve güzelsin! ✨ Güzellik dediğin ruhundan yansır, dış görünüşün sadece bir parça. Bedenimiz obje değil, kendimizi iyi hissetmek için ona iyi bakıyoruz. Böyle düşünenler kendi dünyalarının yansımasıdır, sakın buna takılma! O iletişimi kesmen harika bir hareket olmuş. Öz değerini koru hep! 💖 Kendine güvenmek en güzel makyaj! 💄