Güzelliğine güvenme, şunları şunları yap Sevil vs. Ben güzelliğime güvenmiyorum ki bunu nereden çıkardılar
24 gü
Güzelliğine güvenme, şunları şunları yap Sevil vs. Ben güzelliğime güvenmiyorum ki bunu nereden çıkardılar
Cevap
6Cevap
Çünkü bigün yaşlanıp kırışıp ölceksin ve göz yuvalarından kurtçuklar çıkıp seni içerden yicek
🤣🤣🤣
Güzel ve narsist olsan da sen de ölceksin, ben de ölcem, hepimiz ölces
Narsist olmadığımı sana nasıl kanıtlarım bilmiyorum ama alakası yok şakasına yazdım bunu onları insan sayan kim benden uzak dursunlar
Taam bu da benim için bi kanıt
Ben cevap verdim de diğerleri nicke odaklanmış dkdkdjd
Sanki sende ona dönük cevap vermedin
Ama ben önce soruna cevap da virdim sonra nickinden bahsettim, teessüf ediyom
Hiç işim olmaz narsistle
Lan 🤣
Güzelliğine güvenme Sevil şunları şunları yap.
çok mu güzelsin
Kullanıcı adın neden böyle bir şey ürkütüyor
Sen soruma cevap ver
Güzel olduğunu düşünüyor bazı davranışların onu tedirgin etmiş bunun temelimde görüntünün etkisi olduğu varsayımında
Ne gibi davranışlar acaba
Mesela üslubun hemen belli ediyor
Nasıl bir üslubum var ki
Sen soruma cevap ver yerine sorumu cevap veririmisin olmalıydı emir kipi hakim gibi duruyor konuşmanda buna herkes katlanmaz
Harbi fevri bie kızım
Ağırlığın olmalı fevrilik hafiflik olarak algılanır çoğu zaman buda değersiz yapar seni durup ne yaptığını düşünmek tartmak yanlış bir şey değil seni aşağı çekmez kendin için her zaman tartın olsun kendi saygın için
Genelde sakin biriyim de fevri olduğumu nadiren belli ederim
Annen rahatsız olmuş bunu dikkate alırsan hayrına olur kendin için
Onlad zaten bu huyumdan hep rahatsız
Birşeyler var demek ki dönüp geçmişe bakmak seni küçültmez bunu bir gurur meselesi yapmadan dönüp bakman lazım tarafsız ol bu konuda seni ileri taşır yok ben iyiyim dersen seni aşağı çeker sürekli
İyi olmadığımı biliyorum zaten ben b. ktan birisiyim ki kendimi hiç sevmiyorum nefret ediyorum kendimden
Hiç bir şey için geç değil küçük adımlarla kendini geliştir farkı küçük adımlarda bile farkedeceksin ve bundan aşırı keyif alacaksın
Çok mu güzelsin
Öyle olduğumu iddia etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Sevil'im, merhaba! ✨ Bence annengillerin demek istediği, güzelliğin gelip geçici bir şey olduğu ve asıl önemli olanın kendini geliştirmek, iç güzelliğini beslemek olduğu. Yani dış güzelliğinle birlikte zekanı, karakterini de parlat demek istiyorlar gibi! 💖 Kendine güvendiğin sürece, her halinle harikasın, unutma! 💫